adaptec Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har kikka litt på demobrukte HK på Komplett. Prisene er nokså like, jeg vil ha det beste. Da skal jeg velge hva blant disse tre? Abit IS7-G Asus P4C800/Deluxe Asus P4P800/Deluxe Eventuelt Abit IC7, men tror ikke det. Hva er i grunn forskjellen på de tre jeg nevner? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har kikka litt på demobrukte HK på Komplett.Prisene er nokså like, jeg vil ha det beste. Da skal jeg velge hva blant disse tre? Abit IS7-G Asus P4C800/Deluxe Asus P4P800/Deluxe Eventuelt Abit IC7, men tror ikke det. Hva er i grunn forskjellen på de tre jeg nevner? Ville valgt Abit IS7-G fordi det er utrolig raskt, faktisk raskere enn max3 i enkelttester . Styr unna P4C800 da det er det dårligste av asus sine(ustabilt) skal du ha P4C800 må du velge det med en E bak. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har ASUS Asus P4P800/Deluxe selv. Meget raskt og stabilt HK. Har ingen negative kommentaret til dette HK. Anbefales på det varmeste. ASUS Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Helt klart Abit IS7-g eller IC7. Ikke noe dårlig om asus, men jeg tør påstå at disse slår asus sine i de fleste tester. Hvertfall de som jeg har sett på WWW. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har ikke noe mot asus , men vet at akkurat når det gjelder P4C800 så har det vert mye krøll, det var nok derfor de var så raske med å utgi P4C800E som forøvrig er et utmerket kort. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Helt klart Abit IS7-g eller IC7. Ikke noe dårlig om asus, men jeg tør påstå at disse slår asus sine i de fleste tester http://www.tomshardware.com/motherboard/20...7/i875p-62.html I følge denne testen ser det ut som om ASUS kortene er litt raskere en ABIT. Men uansett er det svært små forskjeller. Tror ikke det er noe man klarer å merke i vanlig bruk. Men som Snekker`n sa. Skal du kjøpe P4C800 serien, så gå for P4C800-E Deluxe. Lenke til kommentar
adaptec Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Det ble Abit IC7-G fra demovarene hos Komplett. Stod Demo1 og etter det noen har skrevet før på forumet betyr dette nytt kort (erstatning fra leverandør), men ikke annet enn kortet følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå