Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Om en jente kommer en gang, er det på en måte bare oppvarming

Jauboi

Anbefalte innlegg

Det blir som en orgasme. Men det er liksom slik at om jenter har flere runder så øker orgasmen til noe fullstendig.

Altså er ikke helt sikker på hvordan det funker. Vet at for noen fyrer så er engang greit nok. Med mindre personen virkelig er kåt. Men sånn sett bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det kommer an på humøret til dama. Er hun i "det rette hjørnet" vil hun nok ønske å få flere orgasmer etter hverandre. Men om det er normal samleie i en travel hverdag det dreier seg om, vil kanskje de fleste damer nøye seg med en.

Noen damer er til og med så (dum)snille at de ikke sier ifra, eller lyver, om de ikke får orgasme en eneste gang under akten. Det er en uting. Vi menn setter pris på ærlighet. Hvis vi har forbedringspotensiale vil vi gjerne vite det.

Snakker bare av egen erfaring, så det motsatte kjønn må gjerne arrestere mine påstander.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det du egentlig prøver å fortelle? Mer interessant hva er spørsmålet?

Det er slik at jeg har hørt at jenter kan få mer enn 1 orgasme. Og da lurer jeg på om det er en form for kraftigere orgasme. Altså de er mer annerledes på den måten en menn. Jenter kan ta flere runder sex, mens menn er det nok med en.

Så jeg bare lurte på om orgasmen blir kraftigere for å oppnå en full orgasme etter antall sex runder.

Lenke til kommentar

Hva er det du egentlig prøver å fortelle? Mer interessant hva er spørsmålet?

Det er slik at jeg har hørt at jenter kan få mer enn 1 orgasme.

Noen får det til og noen får det ikke til.

Og da lurer jeg på om det er en form for kraftigere orgasme.

Jenter sin vaginal orgasme er kraftigere enn klitoris orgasme.

Altså de er mer annerledes på den måten en menn.

Ja, det stemmer.

Jenter kan ta flere runder sex, mens menn er det nok med en.

Individuelt.

Så jeg bare lurte på om orgasmen blir kraftigere for å oppnå en full orgasme etter antall sex runder.

Vet ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...