Hèxacôres Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Ønsker å teste litt stabilitet og sånt på en dedikert jeg leier, for å finne ut om det er ok å ha betalende kunder på den. Derfor gir jeg bort noen virtuelle servere, mot at jeg får tilbakemeldinger på stabilitet. Send meg pm med hva du skal bruke den til, og hva du trenger av ressurser, så skal jeg vurdere. Fritt valg av OS. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Here we go again! 5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 i gamledager hadde jeg slengt meg på umiddelbart, men folk flest har vel gjerne god nok linje hjemme for tiden. *seedbox* Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 i gamledager hadde jeg slengt meg på umiddelbart, men folk flest har vel gjerne god nok linje hjemme for tiden. *seedbox* Han harvester passkeys. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 har han passe grei linje ser jeg ikke helt hensikten med det. Menmen, latskap kanskje Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Pondus her har vel prøvd seg på så mye forskjellig igjennom sin korte periode her. At jeg vil tro tilbakemeldingen vil bli "heller dårlig"... Gratis i dette tilfellet vil da altså være dyrere enn å kjøpe en stabil vps. Fordi tid er penger. 2 Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Eg kan sikkert teste VPS for oppsett av VPN på centos 6 / 7. Eg syns vi kan gje han ein sjanse =) Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Skal være enig i at jeg har hatt masse dødfødte prosjekter på gang, men nå er det vell sånn man lærer.. 1 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Vel, det finnes lærdom i å drifte ting over lengre tid også. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 VPSen eg fikk var i allefall stabil, og god fart på. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 9 dager er ikke stabilt... Kom tilbake om ett år. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Eg konstaterte kun så langt, om eg skal kverulere er 9 av 9 dagar 100% oppetid Eg kan komme igjen etter ei stund å rapporter her for deg. Ellers så ser det ut til at det er leigd ein dedikert server som han delar opp i Tyskland. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Eg konstaterte kun så langt, om eg skal kverulere er 9 av 9 dagar 100% oppetid Eg kan komme igjen etter ei stund å rapporter her for deg. Ellers så ser det ut til at det er leigd ein dedikert server som han delar opp i Tyskland. Du måler aldri oppetid på dager, ALDRI fordi det er helt irrelevant informasjon. Den leveres og måles oftest på årsbasis og er standardisert etter år. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Eg konstaterte kun så langt, om eg skal kverulere er 9 av 9 dagar 100% oppetid Eg kan komme igjen etter ei stund å rapporter her for deg. Ellers så ser det ut til at det er leigd ein dedikert server som han delar opp i Tyskland. Du måler aldri oppetid på dager, ALDRI fordi det er helt irrelevant informasjon. Den leveres og måles oftest på årsbasis og er standardisert etter år. Tror han forstår det, men han konstaterte at "så langt har alt gått bra" - ikke at dette er dønn stabilt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå