Gå til innhold

Vil du ha gratis virtuell server ?

Hèxacôres

Anbefalte innlegg

Ønsker å teste litt stabilitet og sånt på en dedikert jeg leier, for å finne ut om det er ok å ha betalende kunder på den. Derfor gir jeg bort noen virtuelle servere, mot at jeg får tilbakemeldinger på stabilitet.

Send meg pm med hva du skal bruke den til, og hva du trenger av ressurser, så skal jeg vurdere. Fritt valg av OS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Eg konstaterte kun så langt, om eg skal kverulere er 9 av 9 dagar 100% oppetid :)

Eg kan komme igjen etter ei stund å rapporter her for deg. ;)

Ellers så ser det ut til at det er leigd ein dedikert server som han delar opp i Tyskland.

Du måler aldri oppetid på dager, ALDRI fordi det er helt irrelevant informasjon. Den leveres og måles oftest på årsbasis og er standardisert etter år.

Lenke til kommentar

Eg konstaterte kun så langt, om eg skal kverulere er 9 av 9 dagar 100% oppetid :)

Eg kan komme igjen etter ei stund å rapporter her for deg. ;)

Ellers så ser det ut til at det er leigd ein dedikert server som han delar opp i Tyskland.

Du måler aldri oppetid på dager, ALDRI fordi det er helt irrelevant informasjon. Den leveres og måles oftest på årsbasis og er standardisert etter år.

Tror han forstår det, men han konstaterte at "så langt har alt gått bra" - ikke at dette er dønn stabilt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...