ksvens1 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei. Noen som vet hvor mye ledig plass det er på 16gb varianten på disse. Lyst på nettbrett Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg ville tatt 64gb eller 128gb. 16gb fylles opp fort med bilder, video og apper. Du vil med andre ord rive deg i håret når du finner ut at du må slette innhold for å få mer plass. Air eller Mini, så er jeg litt usikker selv (ønsker det til jul), sjekk nærmere om du ønsker noe mer kompakt eller om du ønsker den ekstra kraften og større skjerm som kommer med Air. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Min Air 16 GB har ca 13 GB ledig. Holder i massevis til mitt bruk, da jeg for det meste streamer. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Min Air 16 GB har ca 13 GB ledig. Holder i massevis til mitt bruk, da jeg for det meste streamer. Rundt samme bruk som meg det, så tror det skal holde fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå