iron_knuckle Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 i går kom min bror med sin pc til meg som bare peip når man slo den på. I følge award sine beep codes var det defekt minne så jeg puttet min brikke i hans og hans i min. Så forsvant pipinga. Men ingen av pcene bootet opp. Ikke en gang da jeg byttet til bake minne brikkene. Kan hk til bror ha ødelagt mitt minne :?: Begge pcene bruker pc2100 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hovedkortet er tvilsomt ødelagt, men hva som er galt er vanskelig og si.. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvilket hovedkort har dere? Har det kanskje krav på minimumshastighet? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvilket hovedkort har dere? Har det kanskje krav på minimumshastighet? som sagt begge pcene bruker pc2100 ddr 266mhz Lenke til kommentar
InfecteD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Reset BIOS se om det funker (tvilsomt), Sjekk brikkene om det er noen svidde pinner (kan være at dere har klart å sette de inn gal vei), sjekk for løse PCI og AGP kort. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Reset BIOS se om det funker (tvilsomt), Sjekk brikkene om det er noen svidde pinner (kan være at dere har klart å sette de inn gal vei), sjekk for løse PCI og AGP kort. det er nok ikke problemet nei. det første jeg gjorde var og resete cmos og teoretisk er det umurlig og sette i en mine brikke feil. Det jeg tror er at hk til bror spiser minne brikker. overspening eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå