Gå til innhold

Konservatismen - død?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke man trenger å gå sterkt ut med sin seksuelle legning om man er politikker. Noen av høyre-toppene synes jeg spiller litt vel mye på det... Jeg aksepterer forsåvidt deres legning, bare de ikke spiller på det. De får holde akkurat det for seg selv, ihvertfall så lenge de opptrer som politikkere.

 

Jeg mener faktisk dette. Jeg har ikke noe sterkt ønske om oppmerksomhet, da jeg den siste tiden har hatt mer enn nok av nettopp dette.

Lenke til kommentar

Så du mener at politikere ikke skal få ha ett liv utenom politikken? Om en politiker er homo, har en kjæreste og bor i lag med han så må han holde det hemmelig, og de må ha hver sin leilighet for å skjule det? Du er syk på sinnet. Men du har fremdeles ikke forklart hva som er så gale med at Foss og Lae er homser.

Lenke til kommentar

Hva er så gale med at han ikke er flau over legningen sin da? Om jeg hadde vært homo ville jeg vært stolt og jeg hadde ikke prøvd å skjule det. Igjen, hva er så gale med at en politiker ikke er flau over legningen sin og ikke prøver å skjule det?

 

Og til slutt, ett personlig spørsmål: Er du homofob?

Lenke til kommentar
Jeg sa ikke at han skulle det hemmelig, men at han ikke trengte å gå ut med det... Jeg skal ikke nekte han å være det, men han trenger ikke være stolt av det og få avisene til å skrive om det!

*poff*

 

(ibrothas siste hjernecelle kollapset i et forsøk på å forstå meningen i innlegget til JoachimR)

Lenke til kommentar
Hehe.. Hva mener du jeg ikke har svart på?

 

Jeg svarer gjene på hva det måtte være, om enn ikke svært personlige ting.

" Hva er så gale med at han ikke er flau over legningen sin da? Om jeg hadde vært homo ville jeg vært stolt og jeg hadde ikke prøvd å skjule det. Igjen, hva er så gale med at en politiker ikke er flau over legningen sin og ikke prøver å skjule det?

 

Og til slutt, ett personlig spørsmål: Er du homofob?"

Dumdidu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...