DrDoogie Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jon@s: WORD! Men det kom ikke som noe sjokk den uttalelsen fra Lamer da... Lamer: Vi venter fortsatt på svar, ikke prøv å unngå en gang... Har dere reflektert over at Lamer kommer med slike uttalelser i det minste delvis fordi han ønsker oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Joda, det har også slått meg at lamer gjør det fordi han er intetanende, intollearant og ikke spesiellt klok også... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg synes ikke man trenger å gå sterkt ut med sin seksuelle legning om man er politikker. Noen av høyre-toppene synes jeg spiller litt vel mye på det... Jeg aksepterer forsåvidt deres legning, bare de ikke spiller på det. De får holde akkurat det for seg selv, ihvertfall så lenge de opptrer som politikkere. Jeg mener faktisk dette. Jeg har ikke noe sterkt ønske om oppmerksomhet, da jeg den siste tiden har hatt mer enn nok av nettopp dette. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva? Mener du at politikere må holde sin seksuelle legning hemlig? Er du fascist? Og uansett, hverken Foss eller Lae har "spillt" på at de er homo. Lae visste jeg ikke var homo engang. De er bare ærlig, og skjuler det ikke. Hva er så farlig med homofile politikere forresten? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Lae utdypet for noen uker siden at han var homo i et lengre intervju i Aftenposten. Jeg synes de spiller litt på det ja... Ikke noe galt, men de trenger, for tredje gang ikke gå ut med sin seksuelle legning. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvorfor? Skal de holde det hemmelig? Om en journalist spørr skal de holde kjeft? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja, de trenger ikke gå ut med det offentlig. De kan si "ingen komentar" f.eks. Jeg har flere ganger vurdert utmeldelse grunnet lae og foss..... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Så du mener at politikere ikke skal få ha ett liv utenom politikken? Om en politiker er homo, har en kjæreste og bor i lag med han så må han holde det hemmelig, og de må ha hver sin leilighet for å skjule det? Du er syk på sinnet. Men du har fremdeles ikke forklart hva som er så gale med at Foss og Lae er homser. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg sa ikke at han skulle det hemmelig, men at han ikke trengte å gå ut med det... Jeg skal ikke nekte han å være det, men han trenger ikke være stolt av det og få avisene til å skrive om det! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva er så gale med at han ikke er flau over legningen sin da? Om jeg hadde vært homo ville jeg vært stolt og jeg hadde ikke prøvd å skjule det. Igjen, hva er så gale med at en politiker ikke er flau over legningen sin og ikke prøver å skjule det? Og til slutt, ett personlig spørsmål: Er du homofob? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg sa ikke at han skulle det hemmelig, men at han ikke trengte å gå ut med det... Jeg skal ikke nekte han å være det, men han trenger ikke være stolt av det og få avisene til å skrive om det! *poff* (ibrothas siste hjernecelle kollapset i et forsøk på å forstå meningen i innlegget til JoachimR) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Stakkars ibrotha uten hjernceller... Jeg betaler gladelig legeregningen din!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Så solidarisk du er Men er du homofob? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Stakkars ibrotha uten hjernceller... Jeg betaler gladelig legeregningen din!! Genialt å skrive noe sarkastisk til ibrotha for å¨slippe og svare på de tidligere satte problemstillinger. Du burde delta i politikken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hehe.. Hva mener du jeg ikke har svart på? Jeg svarer gjene på hva det måtte være, om enn ikke svært personlige ting. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 OK, så da kan vi trekke den konklusjon at du er homofob? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hehe.. Hva mener du jeg ikke har svart på? Jeg svarer gjene på hva det måtte være, om enn ikke svært personlige ting. " Hva er så gale med at han ikke er flau over legningen sin da? Om jeg hadde vært homo ville jeg vært stolt og jeg hadde ikke prøvd å skjule det. Igjen, hva er så gale med at en politiker ikke er flau over legningen sin og ikke prøver å skjule det? Og til slutt, ett personlig spørsmål: Er du homofob?" Dumdidu. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nei, jeg er ikke homofob. men jeg synes ikke at homfili er noe man skal gå rudnt å fortelle om. homofili er udelikat, folk må gjerne få være det, men de trenger ikke å gå ut offentlig emd det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jøss, den var ny. Påstå at man ikke er homofob, og i samme åndedrag si at homofili er udelikat og at de skal være så mye homo de vil for min del bare de ikke sier det (les: prøver seg på meg) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ja, faktisk.. Jeg vil ikke vite at folk er homo. Da får de homfile dra til homepuber og sånt. jeg vil ikke se homfile tendenser når jeg er i en bar eller på en restaurant. homofile er et sidesprang, og jeg øsnker ikke å vite om disse menneskenes fantasier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå