Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg skulle egentlig kjøpe mye, men kjøpte bare en vibrator 2 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Slik kan du ikke tenke,det vil "alltid" være bedre tilbud om man venterKan tenke meg ps4 vil falle ned til litt under 3000 etter nyttår,den var jo på rundt 2900kr for 1 uke siden tror jeg det varPs spillene kan du alltid kjøpe i $,da sparer du som oftest et par lapper om du er heldig,jeg kjøper spill for rundt 200-300 kr på xbox one,det er så klart kun digitalt og ikke fysiske spill da Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Faen heller da, der kjøpte jeg det på etterskudd. Heldigvis var tilbudene fortsatt intakt siden de var i handlevogna. Så får jeg heller angre på det når den tid kommer. Savner litt å være sofagris hehe. EDIT: I need to get a job. Endret 29. november 2014 av Emsal Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Ble mye at og frem her for om jeg skulle gå for ny tv eller skjermkort. Vil gjerne ha en 4K skjerm av litt størrelse, men igjen er 4K så lite utbredt enda at jeg tror jeg gjorde det lurt i å vente til muligens neste år, å da har sikkert prisen allerde gått ned. Tror jeg gjorde et godt valg av å velge et ekstra skjermkort, så man får utnyttet 144Hz skjermen i de aller fleste spillene som er med litt eyecandy på Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Ble ingen handel på meg, skuffa over utvalget. 7 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg fant vel ingen tilbud med vesentlig avslag på de varene jeg var interessert i. Det er imidlertid interessant at en haug med varer nå ligger på "veiledende pris" som er langt høyere enn prisen før Black Friday. Hodetelefoner som spratt opp fra 350 til 999 men aldri var i nærheten av en sånn pris før tilbudet. Etc. Jeg tror den viktigste økonomiske lærdommen er å planlegge å ikke handle elektronikk på impuls i desember, for i julehandelen blir gjerne varene solgt med prisen usjekket, og da nullstilt til det prisen på varen var da den var ny. Black Friday er blitt den dagen da man legger grunnlaget for høyere priser i julehandelen. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Var mest interessert i PS4, men tilbudene kunne jo knapt kalles tilbud engang. Fornøyd med å ikke ha kastet bort et eneste øre på Black Friday. 3 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Ble ikke noe på meg heller. Sikkert vært morsomt med ps4, men jeg er fortsatt primært pc gamer. Har en ps3 som jeg aldri bruker. Det neste på agendaen er en ny telefon, men det blir nok en Sony z3 compact. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Z3 Compact på tilbud i helgen http://www.cyberphoto.no/search?q=Sony+Xperia+Z3+Compact Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Kastet bort drøyt 4500-5000 på to stk Samsung Galaxy S4+, hos Elkjøp. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Z3 Compact på tilbud i helgen http://www.cyberphoto.no/search?q=Sony+Xperia+Z3+Compact Noen som har erfaring med butikken? De skriver på siden at "alle priser er inklusive toll, MVA og avgifter", så jeg regner med de ikke befinner seg i Norge. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Synes det er et sunnhetstegn at det ikke er ekstreme tilbud i butikkene, betyr at marginene ikke er helt drøye. AtW Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Synes det er et sunnhetstegn at det ikke er ekstreme tilbud i butikkene, betyr at marginene ikke er helt drøye. AtW Sikkert nok hvis man faktorer inn at Norge har de beste forbrukerrettighetene i verden. I tillegg har den norske kronen svekket seg kraftig mot dollar, euro og pund. Ting blir ikke billigere hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Veldig skuffet over årets black friday. Dårlige tilbud og uinterresante varer som var nedsatt. Men noen som vet hvilke nettbutikker som har Cyber Monday imorra? Lest at man kan gjøre noen kupp da Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Noen med cyber monday? Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Cyber monday: http://netthandel.no/cyber-monday/ og http://shopping.side2.no/na-er-det-supersalg-pa-cyber-monday/ Lenke til kommentar
J0llen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 lefdal har vel noe skrot.. ikke helt overbevist over at de tar det noe seriøst. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Noen som bestilte fra Proteinfabrikken? Jeg la en ordre der 1/12 (Cyber Monday) og den står fortsatt som åpen selvom alt er på lager. De svarte på mailen jeg sendte med at de fikk inn ekstremt mange bestillinger og at de jobber med å få sendt alt, men synes kanskje det er på tide å sende varene nå.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 De har ganske elendig kundeservice ja,men tok "bare" 3-4 dager før pakken min ble sendt, helt greit det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå