Gå til innhold

Black Friday 2014 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Vurderer nytt headsett og gaming mus. Finns det noe på tilbud som er brukanes? Budsjett under 800 tenker jeg hvis kjøp er aktuelt.

Har hørt mye bra om Steelseries Rival https://www.komplett.no/steelseries-rival-optical-mouse/799887 fra Counter-Strike-miljøet. Har det en gamingmus skal ha, så har kjøpt inn en selv.

Om du går for Rival, kan du jo også sjekke ut denne samlepakken fra Steelseries om du vil ha et såkalt gaming headset https://www.komplett.no/steelseries-esport-champions-gaming-gear/824361

Riktignok ikke nyeste versjon, og vanlig headset med separat mikrofon er nesten alltid bedre. Men om du vil ha et headset med mic på til en billig penge, så er nok dette et greit tilbud. Musematte følger visst også med.

edit: Haha, ser nå at du har funnet pakken selv! Jeg kan i hvert fall gå god for at folk med peiling har gått god for Rival-musa.

Endret av Endeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal bruke det til spilling på PC, men siberia, fy satan det er ubehagelig headsett, er det noe man får fysiske smerter av så er det det ihvertfall, ihvertfall for min egen del, klarer kanskje maks 2 timer hvis jeg er heldig med siberia headsett, ikke er det noe bra lyd syns jeg heller, slik jeg har det så kan jeg nesten ikke høre ett fot sted i CS med siberia, mens med ett 200kr headset fra elkjøp så hører jeg de tvers over mapet.

Siberia er ubehagelig viss du har store ører, noe jeg ikke har :) Det med at du ikke hører folk på "mapen" er nok mer din hørsel en headsettet. Siberia sin spesialitet er nettopp fps spill...

Min hørsel er utmerket, det er headsettet, hvordan forklarer du at jeg hører de med en cheapo headset?

Men godt mulig jeg sikkert kunne prøvd å justert noe på lyden, men headsettet er forferdelig komfort messig så jeg gidder ikke det.

Uansett, siberia er ikke noe godt headset for min del, så jeg kommer aldri til å anbefalle det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

^Jeg ville aldri følt meg komfortabel i å anbefale hodetelefoner med mikrofon i ett, altså nesten alle såkalte "gaming-headset". Lydkvaliteten er ikke i nærheten av virkelige gode dedikerte hodetelefoner, og de har en tendens til å ha svært dårlig byggekvalitet.

Og dette kommer fra en som spiller mye, så er ikke noe anti-gaming bias.

Endret av Endeby
Lenke til kommentar

GoPro Hero 4 Black Edition 3499,- ( 3624,- med frakt).

http://www.proshop.no/Videokamera/GoPro-HERO4-Black-Edition-BLACK-fredag-2463905.html

Edit: Proshop legger til flere produkter den siste timen

RaspberryPi Model B + 349,-

http://www.proshop.no/Mini-PC-Android-og-Raspberry-Pi/Raspberry-Pi-Model-B-Black-Friday-2463904.html

Edit: Da ble det PS4, Nvidia Shield Tablet 32 GB, GoPro Hero 4 Black Ed og minnekort + noe klær...

Takk til trådstarter og resten av folket for kjøpegalskapen :)

Endret av fwj__
Lenke til kommentar

Har ikke fått kjøpt meg en dritt. Hadde det ikke vært for at jeg er så fantastisk usikker på ting så hadde jeg kjøpt meg et kamera av et eller annet slag... Men så begynner jeg å tenke; har jeg virkelig brukt for dette her? Holder ikke kompaktkameraet med 1,5" skjerm fra 1905? Hva er jeg villig til å betale? etc, etc...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke fått kjøpt meg en dritt. Hadde det ikke vært for at jeg er så fantastisk usikker på ting så hadde jeg kjøpt meg et kamera av et eller annet slag... Men så begynner jeg å tenke; har jeg virkelig brukt for dette her? Holder ikke kompaktkameraet med 1,5" skjerm fra 1905? Hva er jeg villig til å betale? etc, etc...

Kan trøste deg med at du har fornuften i behold, hvert fall! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Må si jeg ble svært skuffet over black friday i år. Verst av alt var PS.no, som bare hadde søppel i sitt black friday sortement.

Går man inn på prisguides' oversikt er jeg sikker på at snittprosenten på tilbudene er rundt 10-15%.

Er til dels enig i det. Jeg og en kompis dro på Slørlandssenteret i Kristiansand i dag også for å sjekke hvordan tilbudene lå ann i de fysiske butikkene. Ble mildt sagt skuffet. Ingen av butikkene hadde noen form for henvisninger til produkter som var satt ned spesielt i anledning Black Friday.

Spurte en ansatt på lefdal om de hadde noen gode Black friday tilbud, han henviste til en ensides kundekatalog med 5 produkter som var tilknyttet BF.

Lenke til kommentar

Kan vil si jeg tenker sånn jeg også,satt leeeeeeeenge å så på denne

https://www.dustinhome.no/product/5010797271/superior-club-sound-se-mx7

Vurderte eller vurderer å kjøpe den,men så tenker man : er det noe bra? trenger jeg virkelig dette? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...