marikatt123 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei!Jeg skypet med en venn, gikk for å lage meg mat og pcen sto fortsatt på, inne på skype. Også når jeg kom tilbake 10 minutter (ca) senere, var pcen i den skriv inn passord greia (har windows 8.1 så det skjermlåsbildet var forsatt der). Jeg skrev inn passordet mitt og kom inn på pcen som normalt etter jeg har skrudd den på (etter at den har vært av). Hva kan dette skyldes? Takk for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Sannsynligvis windows update som gjennomførte en automatisk oppdatering. Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Sannsynligvis windows update som gjennomførte en automatisk oppdatering. Det var ingen windows update i dag.. og jeg tar alltid windows update når den ber meg om det og sjekker innom jevnlig så tror nok ikke at det er det Endret 23. november 2014 av kriben17 Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Et par ting som kanskje er effektivt å vite: - har norton internet security installert og kjører igjennom pcen ofte, så det er ikke noe virus -dette er første gangen dette har skjedd -det kan være problemer med harddisken siden den lager rare lyder (men jeg har fått den sjekka og de sa at det ikke var noe etter å ha feilsøkt pcen) -de rare lydene har blitt verre den siste uka og de i butikken sa at jeg skulle komme tilbake hvis lyden ble verre Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 windows update er slu i windows 8/8.1, ville ikke utelukket det helt. Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 (endret) windows update er slu i windows 8/8.1, ville ikke utelukket det helt. Men inne på windows update-greia står det jo sånn sist gang oppdateringer installert, der står det aldri. så jeg tror ikke at det var windows update Endret 23. november 2014 av kriben17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå