c4rolinee Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Engelsk-eksamen i morgen, og gruer meg utrolig mye Har aldri vært særlig god i engelsk.. i håp om å bestå, er jeg nødt å lære meg litt grammatikk og slikt. Simpel gramatikk som "I was, you were, he/she/it was" har jeg sedd litt på.. men når det gjelder denne oppgaven, så skjønner jeg ikke hva jeg skal se etter.. hvordan vet jeg om det skal være profit, profitly, profitably, osv?? Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Profitable.. Er mange interaktive sider på nettet som kan hjelpe deg. Google "use correct form of word" o.l. Endret 23. november 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
c4rolinee Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Profitable.. Er mange interaktive sider på nettet som kan hjelpe deg. Google "use correct form of word" o.l. Om du ser på det vedlegget i innlegget, har hun oppgitt at riktig svar skulle være profitably... Men takk for svar, skal prøve å google litt rundt Endret 23. november 2014 av c4rolinee Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Heh, selvfølgelig.. Hjelper å lese setningen riktig Tror faktisk begge kan brukes. Endret 23. november 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 På kort sikt? Ingen gode råd fra meg. På lang sikt? Les engelske bøker. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Litt sent å gjøre det dagen før eksamen, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå