tobbesen Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei!Jeg har skaffet meg en asus N550JV, kongefornøyd, erstatter min gamle stasjonære. Det er dog 1 irriterende problem. Jeg elsker dvalemodus, spesielt etter at jeg har installert en EVO 840 ssd i maskinen, men det gjør tydeligvis ikke windows 8.1 Det skjer ofte at jeg finner pcen stående påslått eller at den er helt dau av batteri. Dette er fordi ventemodus er helt på tur på pcen (mistenker at asus sin instant on eller power4gear hybrid prøver å gi en sleepstate som prosessor/hovedkort ikke takler) og når jeg prøver å sette maskinen i ventemodus så skrur den enten seg på innen en time eller så klarer den ikke å gå i ventemodus i det hele tatt (jeg går rett i loginskjermen) Det som da er irriterende er at når jeg har endret av/på knapp og "lukking av deksel" til å gi meg dvalemodus på batteri og strøm i alle 5 strømplaner så er alle plutselig skrudd tilbake til ventemodus. Det er altså 2 problem. Ventemodus funker ikke (har prøvd å både ha på "instant on" og "long sleep mode" i power4gear hybrid) Pcen bytter instilling fra å gå i dvalemodus til å gå i ventemodus.. tusen takk for all hjelp! T Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det kan være et av de 3.parts programmene til Asus som tilbakestiller det. Du kan prøve å avinstallere de to og se om den tilbakestiller seg igjen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå