ksvens1 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Noen som har erfaring med Logitech K480? Eller har ett de kan anbefale til rundt 3-500kr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hvilket nettbrett? Skal du ha det med på reise? Da er det praktisk med et cover-tastatur. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Ikke bestemt meg for ipad air eller mini egentlig Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Bumper denne. Jeg ser også etter tips til tastatur til nettbrett. Ingen som har noen preferanser her? Ikke cover med tastatur og stativ og brødrister. Kun et separat tastatur som passer til nettbrett. Altså smart størrelse og med blåtann. Helst taster som er noenlunde grei å trykke på. Storveis om noen har en formening. Endret 4. januar 2015 av bo1e Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg bestilte meg den jeg vurderte forrige dagen, venter på at det skal komme i posten Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Ser i en test at Logitech K480 får litt tyn for klumpete størrelse. Veier nesten en kg(!?). Det er ihvertfall det motsatte av hva jeg helst ønsker meg Fant dette, som ser ganske aktuelt ut: http://www.dinside.no/901970/microsoft-wedge-mobile-smart-tastatur Endret 5. januar 2015 av bo1e Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg kommer for det meste å bruke det hjemme tenker jeg. Så skal bli spennende å se hvordan det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå