AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Heisann. Jeg lå oppå magen til kjæresten min i stad (uten noen spesiell grunn, skulle bare ligge på den), og om jeg tok øret helt inntil magen kunne jeg høre lyder som om noe bobblet inni magen.. Hva kan det være? Har aldri hørt om det før... Det er forresten sånn "midt" i magen. Takk! Anonymous poster hash: c59c9...9be Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tarmene i magen beveger seg for å forflytte maten som er inni, da kommer litt lyder her og der Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Vil bare understreke at disse lydene kan kun høres om man plasserer hodet helt inntil magen, ellers hører en ingenting. Anonymous poster hash: c59c9...9be Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Er som AnnonymG skrev, og det er helt vanlig. Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Helt vanlig, kan noen ganger oppleves mer tydelig pga stress (kjent med det selv). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 er prompegass under konstruksjon du hører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå