Gå til innhold

ps4 kontroller og knirking?

Gintoki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tippe nei.
Hvorfor skal Gamestop har ekstraarbeid med en kontroller de ikke har solgt og tjent penger på?
Jeg ville som butikkansatt bedt om kvittering, og at den var fra min butikk/kjede.

På den annen side kan man jo ikke bevise at akkurat DEN kontrolleren ble kjøpt på akkurat DEN kvitteringen.

Så, hvis en har en Gamestop kvittering på DS4, og en defekt DS4, er det vel bare å gjøre et forsøk.

Lenke til kommentar

Skal man smøre plastdeler bør man bruke silikonfett. Oljebaserte smøremidler kan tære på plast.

Eller mineralolje evt. men gjør man slike ting på egenhånd kan du jo ikke bruke reklamasjonsretten lenger.

edit: ikke mineralolje, jeg mener den typen olje som ikke er mineralbasert, ala babyolje osv

Endret av madmats
Lenke til kommentar

Ok. Men går det å levere inn deffekte kontrollere til gamestop selv om det er kjøpt fra en annen butikk? Har ennå ikke fått svar på det..

Vet ikke. De partet om bl a om de lå i tørt inneklima - da kunne slikt skje. Håpløst.

Jeg har også bare lyst og dusje litt 565 spray.

Lenke til kommentar

Ikke bruk 5-65...denne inneholder en del petroleums produkter.

Wd 40 er helt ufarlig å bruke på knirk, opplevd dette selv på mine kontrollere og løste seg kjapt med en liten spray av wd 40. Til informasjon bruker jeg også dette på hele motorsykkelen min s1000rr under vinterlagring. Bruker det til vask av dusjkabinett vask på kjøkkenet osv.

Jeg gidder ikke gå i detalj på hvorfor dette er et helt unikt produkt.

Noen sier at du ikke skal bruke det på dørhengsler osv for det gjør at framtidig støv samler seg. Mulig, men det er ikke min erfaring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bruk 5-65...denne inneholder en del petroleums produkter.

Wd 40 er helt ufarlig å bruke på knirk, opplevd dette selv på mine kontrollere og løste seg kjapt med en liten spray av wd 40. Til informasjon bruker jeg også dette på hele motorsykkelen min s1000rr under vinterlagring. Bruker det til vask av dusjkabinett vask på kjøkkenet osv.

Jeg gidder ikke gå i detalj på hvorfor dette er et helt unikt produkt.

Noen sier at du ikke skal bruke det på dørhengsler osv for det gjør at framtidig støv samler seg. Mulig, men det er ikke min erfaring.

WD 40 er mottat

Litt off topic, men hvordan gjør du dusjen ren m denne smøresprayen? Den er jo fettete/ oljete. Hater rengjøring av dusj - har noen sett lyset så takker jeg ja.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale å kjøpe det i litersdunker. ikke på spry boks! Blir ofte unødvendig mye søl av det.

Grunnen til at jeg bruker det i dusjen er at det tar kalk og såperester lett som ingen ting. Hvis kabinettet ikke er ALT for møkkete såklart. Da er det bare eddik og sitron som duger, men dette lukter fy og helvete.

Det legger igjen en liten fetthinne, men ikke på den måten som du tenker på. Det tørker liksom vekk.

Fantastisk å bruke på børstet stål fronter om du har det i hus. Fingermerker er aldri ett tema igjen.

Samme er det om du sliter med å fjerne klistremerker eller limrester fra teip eller lignende. Spray litt på, la det virke og kni vekk med klut... må gjerne spraye på flere ganger om det er mye!

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale å kjøpe det i litersdunker. ikke på spry boks! Blir ofte unødvendig mye søl av det.

Grunnen til at jeg bruker det i dusjen er at det tar kalk og såperester lett som ingen ting. Hvis kabinettet ikke er ALT for møkkete såklart. Da er det bare eddik og sitron som duger, men dette lukter fy og helvete.

Det legger igjen en liten fetthinne, men ikke på den måten som du tenker på. Det tørker liksom vekk.

Fantastisk å bruke på børstet stål fronter om du har det i hus. Fingermerker er aldri ett tema igjen.

Samme er det om du sliter med å fjerne klistremerker eller limrester fra teip eller lignende. Spray litt på, la det virke og kni vekk med klut... må gjerne spraye på flere ganger om det er mye!

Men i dusjen - du sprayer bare på dusjveggene - gnir eller bare skyller?

Eddik og sitron? Sitron på flaske ? blandingsforhold? Fremgangsmåte?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Men i dusjen - du sprayer bare på dusjveggene - gnir eller bare skyller?

Eddik og sitron? Sitron på flaske ? blandingsforhold? Fremgangsmåte?

WD 40 sprayer du på, gnir og skyller av etterpå.

Bland ren eddik som du kjøper på butikken med sitron saft fra sitron eller slik sprute sitron du har på flaske til å ha i te osv!! Funker fjell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...