Gintoki Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har en irriterende knirking i triggerne på ps4 kontrollern, å det er den andre kontrolleren jeg har fått av komplett som knirker... Går det an å stikke til gamestop å bytte i en ny der? eller må jeg sende den inn til komplett da det var der jeg kjøpte ps4'n? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 jeg hadde det på min, begge trigger-knappene(L2/R2), brukte bare litt WD-40, sprayet ned imellomder uten å skru opp no, og har aldri hørt et knirk siden. kan bruke CRC-556 også, gjør vel samme nytten 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Har lest at det ikke er lurt å bruke. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har samme problem. Knirker alt for meget. Gamestop vil ha dm inn og se på dem. Spurte om å spraye med noe - men de sa nei. Hurra for gode konsoller Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Ok. Men går det å levere inn deffekte kontrollere til gamestop selv om det er kjøpt fra en annen butikk? Har ennå ikke fått svar på det.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Vil tippe nei.Hvorfor skal Gamestop har ekstraarbeid med en kontroller de ikke har solgt og tjent penger på?Jeg ville som butikkansatt bedt om kvittering, og at den var fra min butikk/kjede. På den annen side kan man jo ikke bevise at akkurat DEN kontrolleren ble kjøpt på akkurat DEN kvitteringen. Så, hvis en har en Gamestop kvittering på DS4, og en defekt DS4, er det vel bare å gjøre et forsøk. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Dette har hendt med begge mine kontroller. Etter jeg spilte en god del forsvant lydene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Skal man smøre plastdeler bør man bruke silikonfett. Oljebaserte smøremidler kan tære på plast. Endret 23. november 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
madmats Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Skal man smøre plastdeler bør man bruke silikonfett. Oljebaserte smøremidler kan tære på plast. Eller mineralolje evt. men gjør man slike ting på egenhånd kan du jo ikke bruke reklamasjonsretten lenger. edit: ikke mineralolje, jeg mener den typen olje som ikke er mineralbasert, ala babyolje osv Endret 23. november 2014 av madmats Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Ok. Men går det å levere inn deffekte kontrollere til gamestop selv om det er kjøpt fra en annen butikk? Har ennå ikke fått svar på det.. Vet ikke. De partet om bl a om de lå i tørt inneklima - da kunne slikt skje. Håpløst. Jeg har også bare lyst og dusje litt 565 spray. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Ikke bruk 5-65...denne inneholder en del petroleums produkter. Wd 40 er helt ufarlig å bruke på knirk, opplevd dette selv på mine kontrollere og løste seg kjapt med en liten spray av wd 40. Til informasjon bruker jeg også dette på hele motorsykkelen min s1000rr under vinterlagring. Bruker det til vask av dusjkabinett vask på kjøkkenet osv. Jeg gidder ikke gå i detalj på hvorfor dette er et helt unikt produkt. Noen sier at du ikke skal bruke det på dørhengsler osv for det gjør at framtidig støv samler seg. Mulig, men det er ikke min erfaring. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Hvis du mener CRC 5-56 er dette mye det samme som WD-40, det er til og med oppfunnet av samme person (http://en.wikipedia.org/wiki/Norm_Larsen). Endret 23. november 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ikke bruk 5-65...denne inneholder en del petroleums produkter. Wd 40 er helt ufarlig å bruke på knirk, opplevd dette selv på mine kontrollere og løste seg kjapt med en liten spray av wd 40. Til informasjon bruker jeg også dette på hele motorsykkelen min s1000rr under vinterlagring. Bruker det til vask av dusjkabinett vask på kjøkkenet osv. Jeg gidder ikke gå i detalj på hvorfor dette er et helt unikt produkt. Noen sier at du ikke skal bruke det på dørhengsler osv for det gjør at framtidig støv samler seg. Mulig, men det er ikke min erfaring. WD 40 er mottat Litt off topic, men hvordan gjør du dusjen ren m denne smøresprayen? Den er jo fettete/ oljete. Hater rengjøring av dusj - har noen sett lyset så takker jeg ja. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Der jeg kommer fra så kaller vi WD40 og 5-56 for "verktøykasse-på-boks". Genialt til veldig mye og brukes flitting av undertegnede. Har liten boks til husbruk og stor boks i garasjen. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg vil anbefale å kjøpe det i litersdunker. ikke på spry boks! Blir ofte unødvendig mye søl av det. Grunnen til at jeg bruker det i dusjen er at det tar kalk og såperester lett som ingen ting. Hvis kabinettet ikke er ALT for møkkete såklart. Da er det bare eddik og sitron som duger, men dette lukter fy og helvete. Det legger igjen en liten fetthinne, men ikke på den måten som du tenker på. Det tørker liksom vekk. Fantastisk å bruke på børstet stål fronter om du har det i hus. Fingermerker er aldri ett tema igjen. Samme er det om du sliter med å fjerne klistremerker eller limrester fra teip eller lignende. Spray litt på, la det virke og kni vekk med klut... må gjerne spraye på flere ganger om det er mye! Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg vil anbefale å kjøpe det i litersdunker. ikke på spry boks! Blir ofte unødvendig mye søl av det. Grunnen til at jeg bruker det i dusjen er at det tar kalk og såperester lett som ingen ting. Hvis kabinettet ikke er ALT for møkkete såklart. Da er det bare eddik og sitron som duger, men dette lukter fy og helvete. Det legger igjen en liten fetthinne, men ikke på den måten som du tenker på. Det tørker liksom vekk. Fantastisk å bruke på børstet stål fronter om du har det i hus. Fingermerker er aldri ett tema igjen. Samme er det om du sliter med å fjerne klistremerker eller limrester fra teip eller lignende. Spray litt på, la det virke og kni vekk med klut... må gjerne spraye på flere ganger om det er mye! Men i dusjen - du sprayer bare på dusjveggene - gnir eller bare skyller? Eddik og sitron? Sitron på flaske ? blandingsforhold? Fremgangsmåte? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ikke glem at noe av det stoffet som dere sprayer på kontrolleren kan være ledende , og det ønsker man jo selvsagt ikke. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg vil anbefale å kjøpe det i litersdunker. ikke på spry boks! Blir ofte unødvendig mye søl av det. Grunnen til at jeg bruker det i dusjen er at det tar kalk og såperester lett som ingen ting. Hvis kabinettet ikke er ALT for møkkete såklart. Da er det bare eddik og sitron som duger, men dette lukter fy og helvete. Det legger igjen en liten fetthinne, men ikke på den måten som du tenker på. Det tørker liksom vekk. Fantastisk å bruke på børstet stål fronter om du har det i hus. Fingermerker er aldri ett tema igjen. Samme er det om du sliter med å fjerne klistremerker eller limrester fra teip eller lignende. Spray litt på, la det virke og kni vekk med klut... må gjerne spraye på flere ganger om det er mye! Men i dusjen - du sprayer bare på dusjveggene - gnir eller bare skyller? Eddik og sitron? Sitron på flaske ? blandingsforhold? Fremgangsmåte? WD 40 sprayer du på, gnir og skyller av etterpå. Bland ren eddik som du kjøper på butikken med sitron saft fra sitron eller slik sprute sitron du har på flaske til å ha i te osv!! Funker fjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå