eksepsjonell Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Basic Information Network 3G WCDMA+GSM Band 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz 3G: WCDMA 2100MHz/900MHz or 2100MHz/850MHz SIM Card Dual SIM Dual Standby (one micro-SIM one Nano-SIM ) OS Android 4.2 CPU MT6592 1.7GHz Octa-core GPU Mali-450 700Mhz Keypad Virtual QWERTY(with 3 ICON) Capacity ROM 32GB RAM 2GB Micro-SD(T-Flash)no extra T flash Web function Data Transfer HSPA+, EDGE ,GPRS, up to 21Mbps Bluetooth Bluetooth 4.0 WIFI 802.11b/g/n 2.4GHz/5.0GHz, support WIFI Direct Data Transfer HSPA, EDGE ,GPRS GPS AGPS Yes Battery Li-Polymer 2650mAh Screen Display Size 5.7 inch Resolution 1920X1080 pixels FHD screen Type LTPS screen, capacitive touch screen, Gorilla III, OGS full lamination Color 16M Camera Back Camera 14.0 MP auto-focus Front 5.0 MP auto-focus Sensor Type CMOS Image Size Support Max 4128×3096 Pixels Flashlight Yes LED Continuous Capture Yes ISO Optional YES Metering Mode Optional Yes Focus Mode Optional Auto Focus Yes Video Video1080P@30FPS Andre spesifikasjoner: http://www.iocean.cc/X8_en.html Pris: 269€ http://www.iocean.eu/iocean-x8/9-iocean-x8-57-ltps-mtk6592-octacore-2gb-ram-32gb-rom.html Har aldri sett eller hørt om denne telefonen før, fram til i dag da jeg møtte noen som hadde denne. Har søkt litt på nettet omkring og dette virker som en lovende telefon til god pris. Ser ikke ut som noen har startet en tråd med denne telefonen før, eller i det hele tatt om merket iOcean, så da får jeg bare starte! Hva syns dere? Endret 22. november 2014 av eksepsjonell Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 OS Android 4.2 Det er akkurat det som beskymrer meg også, men man kan jo alltid roote den og kjøre custom ROMs? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Så du får KitKat. Hentet det fra devicespecifications.com Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 OS Android 4.2 Det er akkurat det som beskymrer meg også, men man kan jo alltid roote den og kjøre custom ROMs? eneste jeg er småskeptisk til er kombinasjonen av skjermstørrelse+full hd og det batteriet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) OS Android 4.2 Det er akkurat det som beskymrer meg også, men man kan jo alltid roote den og kjøre custom ROMs? eneste jeg er småskeptisk til er kombinasjonen av skjermstørrelse+full hd og det batteriet Alle "Apple" folk synes jo skjermen til iPhone 6+ er upåklagelig med sine 5.5 tommer og "bare" full HD. Tror ikke det er noe stort problem, iallefall ikke til denne prisen!. En QHD skjerm som på Note 4 ville dratt opp prisen vesentlig. Batteriet er vel helt OK. Om den får android 5.0 så hjelper det veldig på batteritiden. Endret 23. november 2014 av Complexity Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 En av telefonens features: Only 7.7mm thickness, feels great in your hand. Magnalium alloy deployed, lighter, harder, better thermal performance help to cool the mainboard efficiently. Den ser jo veldig fin ut også! Skulle ønske iphone 6 så slikt ut ihvertfall.. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) OS Android 4.2 Det er akkurat det som beskymrer meg også, men man kan jo alltid roote den og kjøre custom ROMs? eneste jeg er småskeptisk til er kombinasjonen av skjermstørrelse+full hd og det batteriet Alle "Apple" folk synes jo skjermen til iPhone 6+ er upåklagelig med sine 5.5 tommer og "bare" full HD. Tror ikke det er noe stort problem, iallefall ikke til denne prisen!. En QHD skjerm som på Note 4 ville dratt opp prisen vesentlig. Batteriet er vel helt OK. Om den får android 5.0 så hjelper det veldig på batteritiden. klagde ikke på oppløsning som sådan, haha! heller motsatt, den oppløsningen på den store skjermen trekker mye strøm tenkte jeg på, jeg trenger ikke mer enn 1080. Endret 23. november 2014 av mrdalesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå