AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hei:) jeg begynte og prate med søstra til en kompis av meg som er 17, vi prata sammen og hadde d morsomt sammen. Pg etter 1 uke møtes vi og prata sammen i virkelig heter og ikke bare på telefon, og praten vi hadde ført til vi begynte og kline. Og vi møtes flere ganger, ble sammen og var forelska og hadde sterke følelser for hverandre,men i går fikk jeg melding at hun ikke hadde så sterke følelser for meg mye mere. Selv om hun hadde blitt veldig glad i meg, forresten glemte å skrive at jeg er 15. Så d er 2 år forskjell. Vet ikke om dere synes d er greit?? Men tilbake til resten;) jeg gråt når jeg leste melding å ble sint. Jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg eller skriv. Aldri vært så trist så lenge jeg kan huske,har ikke hatt så sterke følelser for noen jeg har snakken med i 3 uker, jeg vil prøve og prate med henne på nytt jeg elsker henne men er fryktelig for virra vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg var hos henne i går, og etter jeg hadde reist viste hun ikke hva hun følte eller noe, og moren og broren har sagt ting i starten som sikkert forvirrer henne og hun sier hun ikke er klar for å åpne seg til et nytt forhold;( Det var ikke i forrige uke, er totalt forvirra Vil sende en melding som kanskje kan forklare jeg vil ha hun og at jeg elsker hun men vet ikke hva jeg skal gjøre??????;( Anonymous poster hash: e35f3...4a9 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Mulig det er broren og moren hennes som har fått henne til å tvile litt? Om hun virkelig har følelser for deg, vil hun nok ikke la seg påvirke av deres meninger, men kanskje hun selv syns det føles feil eller noe? Vil bare råde deg til å ta en ordentlig prat med henne Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Du er veldig ung, dette går over skal du se. Det virker kanskje ikke slik akkurat nå, men tro meg, vi har alle vært der. Du har nok endel forelsker fremover før du finner den du kommer til å dele livet ditt med! Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Du er veldig ung, dette går over skal du se. Det virker kanskje ikke slik akkurat nå, men tro meg, vi har alle vært der. Du har nok endel forelsker fremover før du finner den du kommer til å dele livet ditt med! Amen, men vi begge vet at han ser ikke den akkurat nå 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Nei, det er vanskelig å se når man er midt oppi det, dessverre ;p 1 Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Give her the D. Om hun ikke vil etter det, er det nok dessverre håpløst.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Bare en annen ting, de fleste femtenåringer greier å formulere en problemstilling bedre enn dette. Jobb med norsken gutt! Utenom det så kan jeg garantere deg at du ikke elsker henne, dette tar tid og hormonene dine går bare løpsk akkurat nå. Vil hun ikke så vil hun ikke, da går du videre og fikser en annen. To års forskjell fra gutt til jente er som oftest en hefitg forskjell på det mentale nivået. Dette er som du sikkert vet grunnet forskjellen på utviklingen mellom kjønnene, så sjansen for at dette "forholdet" ville vart er minimale/ikke eksisterende. En liten regel for fremtiden er å holde deg unna kompiser sine søstre, faller som oftest ikke i god smak. Endret 23. november 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Så du klinte med ei jente som er to år eldre enn deg? Vil hun ikke mer, så er det nok ingenting å gjøre med det, dessverre. 2 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 En liten regel for fremtiden er å holde deg unna kompiser sine søstre, faller som oftest ikke i god smak. Dette stiller jeg meg bak. Jeg har selv en lillesøster som jeg har pleid å inkludere i livet mitt i den forstand at jeg gjerne fester sammen med henne osv. Jeg er tolerant, og har uttrykt at hun bestemmer over sin egen kropp og sitt eget liv, samtidig som jeg har uttrykt et ønske om at hun og kameratene mine holder seg unna hverandre (mulig jeg skutt meg selv i foten med "forbidden fruit"). Allikevel erfarer jeg at hun ofte blir et slags fritt vilt for mine kompiser, hvor hun er naiv nok til ikke å se hva som foregår (hun er yngre), og det er sårt å oppleve. Selv om det aldri fører til noe seriøst eller til at vennskaps-/søskenforhold blir alvorlig skadet fører det nesten alltid til at det svekkes, i større eller mindre grad. Ting som var morsomt før blir plutselig kleint osv. Poenget mitt er følgende: Jeg forventer ikke at en 15 år gammel kar, som kanskje ikke er storebror selv engang, skal forstå dette, men jeg trodde at "Ikke ligg med lillesøstra til den gode kompisen din" var en regel med fotfeste på linje med "Du skal ikke slå ihjel", for å si det sånn. Min erfaring tilsier at karer på 25-30 også sliter kraftig med dette. Hvorfor er det slik? Det åpenbare svaret er at karer tenker med pikken, men er det så enkelt? 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 En liten regel for fremtiden er å holde deg unna kompiser sine søstre, faller som oftest ikke i god smak. Dette stiller jeg meg bak. Jeg har selv en lillesøster som jeg har pleid å inkludere i livet mitt i den forstand at jeg gjerne fester sammen med henne osv. Jeg er tolerant, og har uttrykt at hun bestemmer over sin egen kropp og sitt eget liv, samtidig som jeg har uttrykt et ønske om at hun og kameratene mine holder seg unna hverandre (mulig jeg skutt meg selv i foten med "forbidden fruit"). Allikevel erfarer jeg at hun ofte blir et slags fritt vilt for mine kompiser, hvor hun er naiv nok til ikke å se hva som foregår (hun er yngre), og det er sårt å oppleve. Selv om det aldri fører til noe seriøst eller til at vennskaps-/søskenforhold blir alvorlig skadet fører det nesten alltid til at det svekkes, i større eller mindre grad. Ting som var morsomt før blir plutselig kleint osv. Poenget mitt er følgende: Jeg forventer ikke at en 15 år gammel kar, som kanskje ikke er storebror selv engang, skal forstå dette, men jeg trodde at "Ikke ligg med lillesøstra til den gode kompisen din" var en regel med fotfeste på linje med "Du skal ikke slå ihjel", for å si det sånn. Min erfaring tilsier at karer på 25-30 også sliter kraftig med dette. Hvorfor er det slik? Det åpenbare svaret er at karer tenker med pikken, men er det så enkelt? han her tenker vel heller med tunga, ettersom hva jeg har lest Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 En liten regel for fremtiden er å holde deg unna kompiser sine søstre, faller som oftest ikke i god smak. Dette stiller jeg meg bak. Jeg har selv en lillesøster som jeg har pleid å inkludere i livet mitt i den forstand at jeg gjerne fester sammen med henne osv. Jeg er tolerant, og har uttrykt at hun bestemmer over sin egen kropp og sitt eget liv, samtidig som jeg har uttrykt et ønske om at hun og kameratene mine holder seg unna hverandre (mulig jeg skutt meg selv i foten med "forbidden fruit"). Allikevel erfarer jeg at hun ofte blir et slags fritt vilt for mine kompiser, hvor hun er naiv nok til ikke å se hva som foregår (hun er yngre), og det er sårt å oppleve. Selv om det aldri fører til noe seriøst eller til at vennskaps-/søskenforhold blir alvorlig skadet fører det nesten alltid til at det svekkes, i større eller mindre grad. Ting som var morsomt før blir plutselig kleint osv. Poenget mitt er følgende: Jeg forventer ikke at en 15 år gammel kar, som kanskje ikke er storebror selv engang, skal forstå dette, men jeg trodde at "Ikke ligg med lillesøstra til den gode kompisen din" var en regel med fotfeste på linje med "Du skal ikke slå ihjel", for å si det sånn. Min erfaring tilsier at karer på 25-30 også sliter kraftig med dette. Hvorfor er det slik? Det åpenbare svaret er at karer tenker med pikken, men er det så enkelt? Svaret er kanskje at lillesøstra di er med på det og kanskje også oppmuntrer til det, selv om det kanskje ikke er så lett for en bekymret storebror å se. Den regelen er heller ikke absolutt. Jeg vet jo ikke hvor gammel søstra di er, men er hun gammel nok til å feste, er hun vel ikke veldig langt fra å kunne ta vare på seg selv og styre selv hva hun gjør med hvilke menn. Hvis du alltid skal passe på og irritere deg over hvem søstra di hopper i halmen med, skader det nok også forholdet ditt til søstra di. Forsto jeg trådstarter rett, dreier dette seg om den eldre søstra til en kompis og da er det kanskje ikke like ille. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Helt riktig. Jeg prøvde ikke å fremstille det som om hu blir "overfalt" mot sin vilje, selv om jeg brukte uttrykket fritt vilt. Som sagt er jeg helt tydelig på at hun bestemmer over seg selv, og mine holdninger rundt det har jeg ikke tenkt å forandre på noen måte, men for meg er det viktig å uttrykke bekymring for at gruppedynamikken i vennegjengen min kan endre seg hvis hun planlegger å testkjøre de av mine kamerater som byr seg frem. Og ja, jeg var lovlig rask på avtrekkern. Det virker som det dreier seg om en storesøster her. Jeg mener at det fremdeles er et problem av samme kaliber, men ansvaret kan kanskje (?) vektes litt annerledes på de respektive personer som er involvert. Trådstarter må fremdeles svare til kameraten sin, og spørsmålet er om forholdet blir like bra fremover. Jeg håper det, så klart. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Du vet ikke hva det er å elske noen lille gutt, Du har ikke opplevd det engang enda! Aldersforskjellen var ikke krise, men jenter foretrekker eldre gutter så hun kan ha blitt lei av deg. Fortvil ikke, det finnes nok av jenter her i verden. Kom deg over henne. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Du vet ikke hva det er å elske noen lille gutt, Du har ikke opplevd det engang enda! Aldersforskjellen var ikke krise, men jenter foretrekker eldre gutter så hun kan ha blitt lei av deg. Fortvil ikke, det finnes nok av jenter her i verden. Kom deg over henne. james bond er god på ''komme videre''-stadiet Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Moren min sa alltid til meg at "love has no age, color or sex". Syntes lenge det var søtt sagt, helt til Kripos kom og tok fattern og pc'en hans. Viktig å være forsiktig, vi må ikke glemme at denne jenten potensielt er kriminell.. 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Du vet ikke hva det er å elske noen lille gutt, Du har ikke opplevd det engang enda! Aldersforskjellen var ikke krise, men jenter foretrekker eldre gutter så hun kan ha blitt lei av deg. Fortvil ikke, det finnes nok av jenter her i verden. Kom deg over henne. james bond er god på ''komme videre''-stadiet Skjønte ikke helt hva du mente, kan du være mer spesifikk ellers tror jeg du bare er ute etter å krangle. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Du vet ikke hva det er å elske noen lille gutt, Du har ikke opplevd det engang enda! Aldersforskjellen var ikke krise, men jenter foretrekker eldre gutter så hun kan ha blitt lei av deg. Fortvil ikke, det finnes nok av jenter her i verden. Kom deg over henne. james bond er god på ''komme videre''-stadiet Skjønte ikke helt hva du mente, kan du være mer spesifikk ellers tror jeg du bare er ute etter å krangle. james bond ligger bare med jenter og drar med en gang, helt hjerteløst.... du, den der var lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå