Gå til innhold

Helt grei telefon til under 2,5k?

Tsukeo

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg holder på å spare til en ny telefon, men vet ikke hvilken jeg skal spare til? Skal ikke ha en spesiell sterk telefon. Har er mine kvalifikasjoner:

- Fra 4.5'' til 5.5'' og 720p.

- Kan kjøre de fleste enkle apper helt fint (Facebook, Instagram, Reddit)

- Helt greit batteri som kan holde ut en dag med middels bruk, eller hvertfall noen timer med "intens" bruk.

- Kan spille enkle mobil spill som Threes.

- Android (Foretrekker HTC og Sony, men alle merker er greit)

Takk!

Endret av Tsukeo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må få legge inn et ord for Nexus 5. Den har jeg hatt i et halvt år nå, og selv om jeg hadde betalt dobbel pris hadde jeg vært fornøyd med den. Jeg har aldri klart å bruke opp batteriet på mindre enn en dag, men den holder sjelden to dager. Jeg lader den stort sett hver natt og det fungerer fint. Den kan ikke ta minnekort, men det er helt greitt, må bare laste ut bildene litt oftere. Den har helt rå ytelse, på grunn av at den har topp moderne hardware og ingen bloatware. Kameraet er fantastisk, den tar så bra bilder selv i moderate lysforhold at speilrefleksen blir liggende og samle støv. Den er stabil som bare det, har ikke hatt en eneste issue det halve året jeg har hatt den. Det er sjeldent for en person som meg som bruker telefonen mye og ofte og er blitt vant til at telefoner får hikke i blant. Denne er unntaket som bare kjører og kjører. Bare pass på å lade batteriet litt oftere enn du er vant til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...