Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort, det blir selvsagt et skjermkort med 8x AGP. Men jeg har desverre bare 4x AGP på hovedkortet mitt. Vil dette trekke ned 3D ytelsen min betraktlig, eller er det bare få forskjeller. Jeg vil ikke av økonomiske grunner kjøpe meg et nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nei. Absolutt ikke. Ikke det fnugg faktisk. Bare et markedsføringstriks Lenke til kommentar
capy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jah. ikke flaskehals. bare så vidt den kan måles. om du er fornøyd med ditt HK, så ha det en liten stund til. snart kommer PCI Express uansett:) Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 I situasjoner der skjermkortet må ty til AGP minne så vil det vil det ha noe å si. En annen ting å tenke på er at forskjellene blir testet når dette er helt nytt, mens når nyere og mye mer krevende spill kommer ut så er det "ingen" som tester forskjellene og når man da spør om det har noe si så blir det enda referert til disse tidlige testene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå