sedsberg Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvor kan man få tak i rimelige og gode bremseskiver (nett eller lokalt på sørlandet) til denne bilen? Biltema har ikke til min og vet uansett ikke om jeg ville stolt på de skivene. Mekognomen og BilXtra skulle ha mellom 3000 og 4000kr. for to skiver og klosser. Bema skulle ha ca. 2100kr. men er usikker på kvaliteten. Ene caliperen foran hang seg opp og ødela skiva. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Standard EBC skiver koster fra 1800ish inkludert frakt, moms og gebyr fra eBay UK. Turbo Groove begynner på 2300, men det er *bra* saker. Ultimax klosser koster fra 500 kroner, og Redstuff fra 1100. Spesielt kombinasjonen Turbo Groove / Red Stuff er betydelig bedre enn standard/OEM bremser. De bråker kanskje litt mer ved bremsing, men det skrubber godt! Lenke til kommentar
Indian Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Prøv ebay.de. Der har de Zimmermann og Sachs rimelig. Jeg kjøpte Zimmermann skiver med klosser til bakakslingen til en Multivan for rundt 1200 levert til Strømstad. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Jeg måtte ha de litt fort og kjøpte nede på en lokal sjappe. ble 2100 for et par skiver og tilhørende bremseskiver. Merkene var Optimal på skivene og Etf (tror jeg) på klossene. Aldri hørt om men de er garantert bedre enn bremsene som står på nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå