Gå til innhold

Ladeproblem samsung S3

terjehom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker over det har jeg akkurat det samme problemet. Den kan finne på å gå helt i heng når jeg har ladet den, slik at jeg må ta ut batteriet for å få startet den på nytt.

Jeg hadde i grunn slått meg til ro med at det var programvaren, har bare ikke kommet meg så langt at jeg har fått tømt telefonen og lagt inn OS på nytt.

Hvis telefonen din fortsatt kan reklameres på anbefaler jeg deg å gjøre det. Du har 5 år på deg fra du kjøpte den. Jeg vil anta din ikke kan være mer enn 2-3 år gammel.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det har jeg akkurat det samme problemet. Den kan finne på å gå helt i heng når jeg har ladet den, slik at jeg må ta ut batteriet for å få startet den på nytt.

Jeg hadde i grunn slått meg til ro med at det var programvaren, har bare ikke kommet meg så langt at jeg har fått tømt telefonen og lagt inn OS på nytt.

Hvis telefonen din fortsatt kan reklameres på anbefaler jeg deg å gjøre det. Du har 5 år på deg fra du kjøpte den. Jeg vil anta din ikke kan være mer enn 2-3 år gammel.

Stemmer det, Den er 2,5 år. Men vet ikke om jeg orker en reklamasjonssak. Den inne til bytte av omtrent hele innmat i våres,etter knusningsskader. Det var forsikringssak. Blir sikkert komplikasjoner om jeg nå reklamerer på dette. Kanskje prøve en hard reset...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...