terjehom Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Telefonen slutter å fungere når den er full-ladet. Grønt markeringslys lyser,men telefon er ikke responsiv. Må restarte den,men så synes den å fungere greit til neste natt når den lades...Er S3 historie, eller trenger jeg nytt batteri? Andre tips? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Når jeg tenker over det har jeg akkurat det samme problemet. Den kan finne på å gå helt i heng når jeg har ladet den, slik at jeg må ta ut batteriet for å få startet den på nytt. Jeg hadde i grunn slått meg til ro med at det var programvaren, har bare ikke kommet meg så langt at jeg har fått tømt telefonen og lagt inn OS på nytt. Hvis telefonen din fortsatt kan reklameres på anbefaler jeg deg å gjøre det. Du har 5 år på deg fra du kjøpte den. Jeg vil anta din ikke kan være mer enn 2-3 år gammel. Endret 22. november 2014 av Nedward Lenke til kommentar
terjehom Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Når jeg tenker over det har jeg akkurat det samme problemet. Den kan finne på å gå helt i heng når jeg har ladet den, slik at jeg må ta ut batteriet for å få startet den på nytt. Jeg hadde i grunn slått meg til ro med at det var programvaren, har bare ikke kommet meg så langt at jeg har fått tømt telefonen og lagt inn OS på nytt. Hvis telefonen din fortsatt kan reklameres på anbefaler jeg deg å gjøre det. Du har 5 år på deg fra du kjøpte den. Jeg vil anta din ikke kan være mer enn 2-3 år gammel. Stemmer det, Den er 2,5 år. Men vet ikke om jeg orker en reklamasjonssak. Den inne til bytte av omtrent hele innmat i våres,etter knusningsskader. Det var forsikringssak. Blir sikkert komplikasjoner om jeg nå reklamerer på dette. Kanskje prøve en hard reset...? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Det samme har også begynt å skje med min S3. Kanskje noe med den siste updaten?? Lenke til kommentar
terjehom Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Når kom den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå