Gå til innhold

Tilbud på powerbook, godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Får kjøpt en powerbook G4 15,2" 1,25GHz, Superdrive, 512mb ram, 80Gb 5400rpm hd, 20Gb Ipod (med bæreveske og div.), samt bluetooth tastatur og mus til den nette sum av 17000kr. Er ikke det et drit bra tilbud? :mrgreen:

Er d noe point å kjøpe med blåtann tastaturet og musa?

 

Får forresten med applecare også :nice:

 

Det nærmeste pc alternativet jeg kan se må vere ferrari acer'n....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Er sikkert pga skjermproblemet, skjermen på 15" er under ett konstant press som medfører at de blir fortere ødlagt.

Hvis det er tilfellet så skal jeg le høyt. :lol:

 

Tilbudet var jo drit bra.

Lenke til kommentar
Får kjøpt en powerbook G4 15,2" 1,25GHz, Superdrive, 512mb ram, 80Gb 5400rpm hd, 20Gb Ipod (med bæreveske og div.), samt bluetooth tastatur og mus til den nette sum av 17000kr. Er ikke det et drit bra tilbud? :mrgreen:

Er d noe point å kjøpe med blåtann tastaturet og musa?

 

Får forresten med applecare også :nice:

 

Det nærmeste pc alternativet jeg kan se må vere ferrari acer'n....

En MEGET god pris.

Lenke til kommentar

Hva med blåtann tastatur og mus er d nødvendig?

Tja.. Bluetoothmus er jo meget praktisk, men ville ikke kjøpt Apple sin, siden denne bare har en knapp. Kjøp heller en "vanlig" variant.

Hvilke andre alternative blåtann mus finnes det d da? Noen som har en sekk/bæreveske til Powerbook de kan anbefale?

Lenke til kommentar

Hva med blåtann tastatur og mus er d nødvendig?

Tja.. Bluetoothmus er jo meget praktisk, men ville ikke kjøpt Apple sin, siden denne bare har en knapp. Kjøp heller en "vanlig" variant.

Hvilke andre alternative blåtann mus finnes det d da? Noen som har en sekk/bæreveske til Powerbook de kan anbefale?

Jeg bruker bare en tynn beskyttelsessak som heter "Notebook Second Skin" til min iBook. Er som en liten skin som man drar på utsiden av maskinen. Så legger jeg den bare ned i sekken sammen med alt annet jeg drasser med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...