Brødskive Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Får kjøpt en powerbook G4 15,2" 1,25GHz, Superdrive, 512mb ram, 80Gb 5400rpm hd, 20Gb Ipod (med bæreveske og div.), samt bluetooth tastatur og mus til den nette sum av 17000kr. Er ikke det et drit bra tilbud? Er d noe point å kjøpe med blåtann tastaturet og musa? Får forresten med applecare også :nice: Det nærmeste pc alternativet jeg kan se må vere ferrari acer'n.... Lenke til kommentar
godal Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 høres meget bra ut. (røverpris). Denne pakken koster30'000 ny, og må være kjøpt siste måneden. Så det høres litt utrolig ut. Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det går rykter om at Apple trekker tilbake alle 15" PowerBooks, men siden du har AppleCare, har du jo uansett ikke noe å frykte. Og nei, det var et kjempedårlig tilbud, la heller meg kjøpe den. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hvorfor skal de trekkes tilbake? Noen bevis? Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ja hvorfor skal de trekke de tilbalke??? Skjønner ikke noe jeg.. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er sikkert pga skjermproblemet, skjermen på 15" er under ett konstant press som medfører at de blir fortere ødlagt. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Og DET har du lest hvor? Dere må komme med kilder før dere sier sånt. Ellers blir det jo bare useriøst. "Jeg har hørt at BMW trekker tilbake hele den nye 3 serien" Like useriøst og ubegrunnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er sikkert pga skjermproblemet, skjermen på 15" er under ett konstant press som medfører at de blir fortere ødlagt. Hvis det er tilfellet så skal jeg le høyt. Tilbudet var jo drit bra. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Får kjøpt en powerbook G4 15,2" 1,25GHz, Superdrive, 512mb ram, 80Gb 5400rpm hd, 20Gb Ipod (med bæreveske og div.), samt bluetooth tastatur og mus til den nette sum av 17000kr. Er ikke det et drit bra tilbud? Er d noe point å kjøpe med blåtann tastaturet og musa? Får forresten med applecare også :nice: Det nærmeste pc alternativet jeg kan se må vere ferrari acer'n.... En MEGET god pris. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jojo, fin pris. men hvorfor registrere seg på hw for å skryte av prisen ? (under nicket til trådstarter står det: innlegg: 1 ) Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jojo, fin pris. men hvorfor registrere seg på hw for å skryte av prisen ? (under nicket til trådstarter står det: innlegg: 1 ) for å få vite om det var en bra pris vel :-) Lenke til kommentar
Brødskive Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Får det gjennom Eplehuset sitt hjemme pc tilbud, prisen trekkes fra bruttolønna til pappa og så betaler jeg 17000kr til han Lurte bare på om det finns noe bedre tilbud? Hva med blåtann tastatur og mus er d nødvendig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vet ikke om det er nødvendig, men det høres digg ut. Kjøp alt Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 for å få vite om det var en bra pris vel :-) Den prisen der er jo så bra at det burde være en selvfølge at man skal slå til *grin* Jeg ville tatt med blåtann mus, vet ikke om det er noe poeng i å ha blåtann tastatur. Du bør jo se an dine egne behov. Lenke til kommentar
redface Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Offtopic, men du kan få kjøpe den gaaaamle Colorbook 2000'en som jeg har liggende! Ble vel produsert i 93 tror jeg *grin* Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva med blåtann tastatur og mus er d nødvendig? Tja.. Bluetoothmus er jo meget praktisk, men ville ikke kjøpt Apple sin, siden denne bare har en knapp. Kjøp heller en "vanlig" variant. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Noen som har hørt noe mer om at 15" trekkes tilbake?? Jeg har planer om å kjøpe meg den hvert øyeblikk, og det hadde vært bra å fått svar på dette først! Lenke til kommentar
Brødskive Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hva med blåtann tastatur og mus er d nødvendig? Tja.. Bluetoothmus er jo meget praktisk, men ville ikke kjøpt Apple sin, siden denne bare har en knapp. Kjøp heller en "vanlig" variant. Hvilke andre alternative blåtann mus finnes det d da? Noen som har en sekk/bæreveske til Powerbook de kan anbefale? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hva med blåtann tastatur og mus er d nødvendig? Tja.. Bluetoothmus er jo meget praktisk, men ville ikke kjøpt Apple sin, siden denne bare har en knapp. Kjøp heller en "vanlig" variant. Hvilke andre alternative blåtann mus finnes det d da? Noen som har en sekk/bæreveske til Powerbook de kan anbefale? Jeg bruker bare en tynn beskyttelsessak som heter "Notebook Second Skin" til min iBook. Er som en liten skin som man drar på utsiden av maskinen. Så legger jeg den bare ned i sekken sammen med alt annet jeg drasser med meg. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har samme sak, den er helt genial.. Uten noe som helst skrammer eller lignende. Du får kjøpt det på komplett. Og andre steder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå