Major_zero Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Hei Vurderer å kjøpe en BenQ XL2720Z LED med rabatt kode hos cdon får jeg den for 3234 med frakt. Så har jeg lest litt rundt her på forumet, og ser at folk anbefaler å gå for en skjerm med G-sync, så bør jeg heller gå for Acer 27" LED G-Sync XB270HA ? Kunne også tenke meg og gå litt opp i oppløsning på skjermen, men synes den Asus swift skjermen blir for dyr, så bør jeg heller vente å se om det kommer noen nye skjermer i nær framtid med g-sync og litt høyere oppløsning en 1080p? Spiller for det meste BF4 for tiden. Speccsa jeg har er: Nvidia Gtx 970 Intel core i7 4790K 16gb ram Takker for alle svar. Endret 22. november 2014 av Major_zero Lenke til kommentar
mna Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Vet ikke hvor tolmodig du er men prøver selv å vente til jan feb, da amd "snart" slipper freesynk å dermed regner jeg med det kommer flere skjermer å prisnivået faller. Har det ikke vert for jeg hadde kun amd skjermkort nå har d nok blidt swift. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hei Vurderer å kjøpe en BenQ XL2720Z LED med rabatt kode hos cdon får jeg den for 3234 med frakt. Så har jeg lest litt rundt her på forumet, og ser at folk anbefaler å gå for en skjerm med G-sync, så bør jeg heller gå for Acer 27" LED G-Sync XB270HA ? Kunne også tenke meg og gå litt opp i oppløsning på skjermen, men synes den Asus swift skjermen blir for dyr, så bør jeg heller vente å se om det kommer noen nye skjermer i nær framtid med g-sync og litt høyere oppløsning en 1080p? Spiller for det meste BF4 for tiden. Speccsa jeg har er: Nvidia Gtx 970 Intel core i7 4790K 16gb ram Takker for alle svar. Ett gtx 970 blir for lite for Bf4 i 1440p etter min mening. Gå for en 1080p g-sync monitor. G-sync er faktisk superdigg i spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå