Gå til innhold

SCSI Kabel

Anbefalte innlegg

Heia. Har en Minolta Dimage Scan Multi Pro AF-5000 som har et ødelagt firewirekort så håper at SCSI inngangen virker :-)

MEN har ingen peiling på slike gamble kabler.

De to øverste bildene tilhører pcen og den siste scanneren. Noen som vet hvilken kabel jeg må skaffe?

Tusen takk på forhånd :-D

post-208813-0-11353900-1416662851_thumb.jpgpost-208813-0-60590100-1416662851_thumb.jpgpost-208813-0-05730100-1416662852_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ser dette mer ut som en SCSI inngang? /printerinngangen ser ut som en slik en :-) på scannerbildet, (den grå) så står det scsi som skal være det som er avbildet.attachicon.gifIMG_6826.JPG

Ingen SCSI port på det bilde... Den lilla er LPT (parallell port; for gamle skrivere).

SCSI finnes også i en hav av utgaver; men det er _aldri_ standard tilgjengelig på en PC. Trenger tilleggskort.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Ser dette mer ut som en SCSI inngang? /printerinngangen ser ut som en slik en :-) på scannerbildet, (den grå) så står det scsi som skal være det som er avbildet.attachicon.gifIMG_6826.JPG

Ingen SCSI port på det bilde... Den lilla er LPT (parallell port; for gamle skrivere).

SCSI finnes også i en hav av utgaver; men det er _aldri_ standard tilgjengelig på en PC. Trenger tilleggskort.

Tusen takk for svar!

Så jeg trenger egentlig å bare kjøpe et scsi kort som passer i PCIe inngangen min?

http://www.ebay.com/itm/Adaptec-29320LPE-Ultra-320-SCSI-PCI-Express-SCSI-Card-w-Full-Height-Bracket-/151463091614?pt=US_Server_Disk_Controllers_RAID_Cards&hash=item2343e75d9e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...