Øystein.F. Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Blizzard feirar ti år med eventyr i Azeroth.Spelarane flokkar tilbake til World of Warcraft Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jada, jeg kom tilbake.. men jeg kom like fort som jeg gikk igjen.. Å one hitte mobs hele veien til level 100 er ikke hva jeg kaller gøy. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er tilbake etter en lang pause. Og som så veldig mange andre så synes jeg dette er en hyllest til vanilla WoW. Og stor koser meg faktisk! Noe jeg hadde led av om noen sa jeg kom til å gjøre for bare noen uker siden... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvorfor ble innlegget mitt slettet? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Sikkert fordi det var tullete, intetsigende og ikke hørte hjemme i tråden Jeg er forøvrig en av de x antall millioner som har vendt tilbake, og jeg storkoser meg med spillet igjen 3 Lenke til kommentar
siimsy Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Du "onehitter" bare mobs på tidlig 90-stadiet pga overlegen itemlevel fra 90 (y) - Dette er det råeste som har skjedd siden tbc/vanilla 5 Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvorfor ble innlegget mitt slettet? Hvorfor tror du? Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Må innrømme at jeg er en av de som kommer tilbake hver gang en exp. pack kommer ut. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hittil så elsker jeg Wod! (No pun intended) Noe har blitt litt casual, men det er fortsatt veldig givende å spille! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvorfor ble innlegget mitt slettet? Hvorfor tror du? Siden jeg ikke delte samme mening som moderatoren. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tror det er mer i retningen av at det var et tullete, meningsløst innlegg. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvorfor ble innlegget mitt slettet?Hvorfor tror du? Siden jeg ikke delte samme mening som moderatoren. Har ingenting med meninger å gjøre, var ikke relevant i forhold til innholdet i artikkelen. Syns WoD er knallbra, og quests er noe av det bedre de har levert. Lenke til kommentar
Mropptatt Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er også tilbake, synes det er en flott pakke med mye nytt. Har støttet Blizzard i 10 år, kan jo ikke bare slutte nå. Skulle ønske vi som har hatt konto i over 10 år, kunne fått en liten spesiell sak ingame, tittel eller mount eller noe. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg er helt oppslukt! Dette er nok den beste expansion de noen gang har gjort. Spiller gjennom alt innholdet fullstendig "in character", masse flott og fornøyelig rollespilling. Har kommet til lvl 93, og er enda ikke ferdig med den første sonen. Her kommer jeg til å kose meg i mange måneder. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Trives i den nye expansion, Challenge Mode er morsomt og ikke minst mye mindre basert på å skippe alle mobs du kan. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Liten feil nederst i artikkelen om når spillet ble utgitt: "sidan lanseringa i statane i 2003, og i Europa frå tidleg 2004." Spillet ble nå gitt ut sent 2004 i USA(23 November), og tidlig 2005(11 Februar) her i Europa. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jada, jeg kom tilbake.. men jeg kom like fort som jeg gikk igjen.. Å one hitte mobs hele veien til level 100 er ikke hva jeg kaller gøy. Om du har bra level 90 gear, må du forvente dette de første levelene. Hadde det vært særlig vanskeligere, ville dem som ikke var med på level 90 content hatt store problemer. Det blir mer utfordrende selv med level 90 raid gear etter en stund. 2 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg er helt oppslukt! Dette er nok den beste expansion de noen gang har gjort. Spiller gjennom alt innholdet fullstendig "in character", masse flott og fornøyelig rollespilling. Har kommet til lvl 93, og er enda ikke ferdig med den første sonen. Her kommer jeg til å kose meg i mange måneder. Skikkelig fornøyelig. Lovet meg selv å lese quests og å følge storylines. Mange skipper fullstendig slikt, de går glipp av mye. 2 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Beste expansion siden BC.Spilte veldig mye i Vanilla og BC, og jeg må si de har hentet fram endel av det gode gamle som har vært borte. Har bare levlet opp i de andre expansionene. Det eneste jeg savner er at det er vanskeligere dungeons.Leste mye av world of warcraft "loren" før jeg starta opp igjen, og det anbefaler jeg alle å gjøre, gir spillet mer fylde. Både cataclysm og mist of pandaria er bare noe de sauset sammen og henger lite sammen med Loren, men Warlords of dreanor har gode røtter i loren =) Funny thing, som kanskje noen har fått med seg. Men Thrall og endel av hæren hans ble tatt til fange av en en gjeng Murlocks Syntes forresten cinematicsen i nagrand mellom Thrall og Garrosh var episk! Endret 24. november 2014 av OddZen 1 Lenke til kommentar
0000000000000000000000 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Så langt liker jeg det jeg ser. føles litt vanilla, med untak av at man ikke må bruke lang tid per level. men jeg er ikke noe stor fan av "snakkingen" i wow så jeg ville elsket en "skip" knap. spesielt nå som char nr 2 og 3 skal gjennom de samme questene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå