SDA_frosty Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Etter at jeg oppgraderte nexus 10en min med android lollipop så har jeg en rekke problemer.Deriblant Websider laster ikke i det heletatt i chrome, noen laster kjeeeeempe treigt og VG.no for eksempel laster bare noen få av bildene. Jeg har slettet program data og cashe på applikasjonene som er har merket at har hvert berørt. Jeg skjønner ikke hva som er galt. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å bli orden? Har mest lyst til å downgrade til forrige android versjon nå, men jeg skjønner at det er ikke bare bare å gjennomføre.. Hjelp! Endret 26. november 2014 av SDA_frosty Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Det er etter sigende fremdeles noe problemer etter overgangen av VM runtime Dalvik -> ART for enkelte applikasjoner. Skjer dette med googles egen nettleser chrome er det litt bekymringsfullt synes jeg . Har du ikke gjort en helt fullstendig wipe/factory resett etter oppdatering ville jeg ha forsøkt det først. Endret 22. november 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Samme problemet her. Har postet det samme i Nexus10 tråden. De har en Chrome Beta app som du kan laste ned fra Play.. den er noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå