TheNarsissist Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hei, leker litt med tanken på å ta en uke i varmen rett etter nyttår med dama, før studiet starter for fult igjen. Ser at jeg kan få en uke på Tenerife med ok hotell til helt nedi 3500 kr for begge og lanzarote 5-8 k. Noen som har erfaring? Ser at det ikke er så supervarmt i januar, men er vel mulig å bade. Vært på Gran Canaria før og likte ikke det så godt. Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Lanzarote er flott i Januar, noe kjølig og en god del vind da. Var fint å bade i sjøen, ikke kaldt. Aldri vært på Tenerife, men er vel egentlig det samme der vil jeg tro. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Lanzarote: Månelandskap og pensjonister og litt kjøligere enn TenerifeTenerife: Høyt fjell og mer variert naturKapp Verde: Lite utbygd og rolig. 3-4 grader varmere enn Kanariøyene i luft og vann, og mindre regn. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg drar til Tenerife for fjerde gang nå i Desember. Ypperlig for oss paraglidere. Jeg syns det er behagelig temperatur, rundt 20 grader. Santa Cruz er en okei by, ellers er det vel på sydspissen det er flest turister og noe høyere party faktor. Masse god mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå