AfterGlow Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kinesiske Xiaomi mener de kan ta igjen Samsung og Apple innen få år.– Vi skal bli verdens største mobilprodusent Lenke til kommentar
heyitschris Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Ambisjon er først steg til vekst 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvorfor gjelder ikke reglene for trådtitler redaksjonen? Tror Xiaomi har en ok fremtid.. MIUI er herlig 1 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 På bildet prøver de å vise hvor avslappet de er, og at sjefen går i dongribukse og t-skjorte. "Se hvor hipp vi er". Litt for påtatt spør du meg. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Hvorfor gjelder ikke reglene for trådtitler redaksjonen? Tror Xiaomi har en ok fremtid.. MIUI er herlig Det opprettes automatisk diskusjonstråder når artikler publiseres – og tittelen på tråden blir tittelen på artikkelen (og diskusjonstråden blir kommentarfeltet under artikkelen). Endret 22. november 2014 av Kurt Lekanger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg liker det ikke, men jeg tror de kan lykkes. Å lage en Android-telefon er som å lage en PC, bare å sette sammen komponenter fra hylla. Hvordan var det navnet skulle uttales, sa du? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 De kan jo starte med å faktisk levere telefonene de lanserer og ikke bli "utsolgt" på 2 sekunder. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg liker det ikke, men jeg tror de kan lykkes. Å lage en Android-telefon er som å lage en PC, bare å sette sammen komponenter fra hylla. Hvordan var det navnet skulle uttales, sa du? Shaomi Shao-mi Jeg er strålende fornøyd med min MI-3, bare synd at de er så fantastisk trege med å få ut MI-4, har nesten gått lei av den før den har blitt tilgjengelig. Lenke til kommentar
masemann1 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 De kan bli verdens største, men da må de i hvert fall frakte telefoner til Norge! Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Det er færre hindre for at de skal få dette til, enn det vi i vesten kan fatte. Selv om varene selges billig, er marginene og profitten høyere ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 På bildet prøver de å vise hvor avslappet de er, og at sjefen går i dongribukse og t-skjorte. "Se hvor hipp vi er". Litt for påtatt spør du meg. Det som er morsomt med hele den gjengen er jo at dem kopierer Apple som bare det. Bare se på pressekonferansen. Han gå i samme kler, og viser en så og si samme presentasjon som det Steve jobs pleide å fremføre. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hvis ikke Samsung og Apple senker prisene sine så tror jeg de vil klare det. Det er plass til flere store aktører og vi forbrukere får flere produkter å velge blant. Ser vi Huawei mate7 så leverer selskapet mye mobil for pengene. Og de har garantert mye å gå på der også.. 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg liker det ikke, men jeg tror de kan lykkes. Å lage en Android-telefon er som å lage en PC, bare å sette sammen komponenter fra hylla. Uansett hvor "lett" det måtte være å lage en Androidtelefon så må de jo gjøre det bedre enn andre Androidprodusenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå