AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har nå skjønt at Cipralex og alkohol ikke går så bra sammen. Derfor lurer jeg på hvordan dette kan løses best mulig nå som julen kommer og det gjerne er alkohol med i bildet. Jeg håper på konkrete tips. Kan jeg f.eks. la være å ta Cipralex dagene før? Anonymous poster hash: a7486...cfe Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Du kan la vere å drikke alkohol. 3 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Beste rådet er nok å unngå alkohol. Nest beste rådet er å drikke minimalt. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er fullt mulig å drikke når man går på Cipralex, men det er lurt å ikke kjøre på akkurat som før, i hvert fall hvis du pleier å drikke hardt. Grensene er blitt flyttet, du må finne dem på nytt. 2 Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg drikker nesten aldri, men jeg tenker også fordi jeg skal feire bursdagen i juletider. Resten av året sitter jeg som den eneste som ikke drikker. Det er egentlig kun bursdag og nyttårsaften i hele året jeg kunne ønske aller mest at jeg kunne drikke alkohol (uten å få blackout). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har selv brukt Fluoxetin i et par år, og har aldri opplevd bivirkninger i henhold til alkohol. Nå vet jeg ikke når på døgnet du tar Cipralex, men jeg tok på morgenen. Har tatt meg et par heftige fester i helgene, og har aldri opplevd bivirkninger. Når dette er sagt, er det nok individuelt, men dog, jeg sier kos deg Er verre med smertestillende og sovetbl, men ser ikke noen grunn til å avstå fra alkohol selv om man bruker antidepressiva. Anonymous poster hash: 2d2b7...cd8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har selv brukt Fluoxetin i et par år, og har aldri opplevd bivirkninger i henhold til alkohol. Nå vet jeg ikke når på døgnet du tar Cipralex, men jeg tok på morgenen. Har tatt meg et par heftige fester i helgene, og har aldri opplevd bivirkninger. Når dette er sagt, er det nok individuelt, men dog, jeg sier kos deg Er verre med smertestillende og sovetbl, men ser ikke noen grunn til å avstå fra alkohol selv om man bruker antidepressiva. Anonymous poster hash: 2d2b7...cd8 Ja for det kan aldri gå til helvete.... Anonymous poster hash: f0e42...84b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har selv brukt Fluoxetin i et par år, og har aldri opplevd bivirkninger i henhold til alkohol. Nå vet jeg ikke når på døgnet du tar Cipralex, men jeg tok på morgenen. Har tatt meg et par heftige fester i helgene, og har aldri opplevd bivirkninger. Når dette er sagt, er det nok individuelt, men dog, jeg sier kos deg Er verre med smertestillende og sovetbl, men ser ikke noen grunn til å avstå fra alkohol selv om man bruker antidepressiva. Anonymous poster hash: 2d2b7...cd8 Ja for det kan aldri gå til helvete.... Anonymous poster hash: f0e42...84b Det kan det, men har brukt medikamentet i drøye 3 år, og har aldri opplevd bivirkninger i forhold til alkohol. Men som jeg skrev er det jo individuelt, nå vet ikke jeg om trådstarter har drukket siden vedkommende begynte på Cipralex? Anonymous poster hash: 2d2b7...cd8 Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Jeg har gått på 10mg Cipralex de siste 10 mnd og forventet at jeg skulle bli raskere beruset, men neeiii, ble det samme som før som meg, haha... Endret 23. november 2014 av crystalcastles Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg har et par i familien som drakk og tok SSRI samtidig. Det som skjedde var at de ble omtrent stupfulle av èn øl, grensa demmes ble forminska til helvette. Så ikke styrt noe og drikk sakte om du først skal drikke alkohol. (Eventuelt drøft det med legen som gir deg pillene.) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg går på escitalopram, samme som du. Jeg har ikke oppdaget at jeg har blitt mer full under behandling. Dagen derpå oppleves helt ok, ingen problem. Men 2 og 3, 4 dagen oppleves som en sterk depresjon. Da har jeg en moderat fyllekule. Sikkert grunnet metabolismen som skjer i leveren eller noe slikt. Du får prøve deg fram. Jeg opplever noen få alkoholenheter som ingen problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå