Bruker-88036 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg blir med. Som pingle, i tilfelle det snør. Utstyr blir 50mm og FF. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg vet ikke helt hvordan det tas i mot med fullstendig uklare bilder. Kanskje det er brudd på regelen om "forumverdig". Men det er ikke så veldig farlig håper jeg. Siden jeg føler meg fantasiløs så må jeg ta en snarvei. Da jeg fant frem 50mm'en så fant jeg også et "pinhole"- deksel. Og testet det selvfølgelig. "Brennvidden" (eller bildevinkelen på fullformat) tilsvarer ca. 50mm ifølge en artikkel på gamle akam. Motivet er selvfølgelig 50mm som jeg skal bruke resten av uka. Om det ikke godtas som 50mm så er jeg ute. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Fyller vel sikkert ikke kravet..., vil eg tru, "dekselet" altså. En 50mm er vel en 50mm, og ikke noe annet... Endret 8. desember 2014 av smort1 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Fyller vel sikkert ikke kravet..., vil eg tru, "dekselet" altså. En 50mm er vel en 50mm, og ikke noe annet... Jo, det nok sånn. Har jo vært strengt for alle i år. Så da takker jeg for meg, like greit egentlig - har ikke motivasjonen i orden allikevel. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Tror nok dette er innenfor. Stå på. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hmmmm.... appellere til en jury kanskje? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 neida, det er greit. Trengs ingen jury. Jeg kunne jo tatt kameraet og retta det mot Tassen og dermed hatt bilder, det tar noen sekunder. Men det er jo ingen utfordring. Ute er det snart mørkt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå