AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hadde du hatt store problemer med å ha sex med en som har vitiligo? (Som det bare hadde syntes på rundt penis området) Hvordan hadde du reagert vis du hadde blitt med en hjem, også hadde du sett det etter att han hadde tatt av seg buksa? Anonymous poster hash: c4345...6eb Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg ser ikke problemet. Det er bare en fargeforandring i huden som heller ikke er smittsom. Blir en bagatell i forhold til alle kjønnssykdommene som flyr rundt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Bytt ut "han" med "hun" så kan jeg svare "Null problem og har gjort det før.". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Ingen reaksjon når du merka det? Anonymous poster hash: c4345...6eb Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Ehhhh... det var da et veldig ufølsomt spørsmål om jeg får si det selv. Bare så det er sagt så har jeg det ikke, jeg har heller aldri hatt samleie med noen som har det, men! hadde situasjonen oppstått så hadde jeg nok hatt sex med personen pga personlige tilknytninger og jeg lar ikke et par hvite flekker ødelegge for noe sånt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Ingen reaksjon når du merka det? Anonymous poster hash: c4345...6eb Fordi hu også hadde det på deler av handa visste jeg allerede om "tilstanden". Men for å svare på spørsmålet; nei, reagerte ikke særlig på det selv om, hva skal jeg si, også mer intime områder var rammet. Tror nok du bekymrer deg litt for mye når det gjelder dette. Ja, det er litt uvanlig, men når du først har fått noen dit at de ser vitiligoen din der nede så tror jeg ikke det lar dem stoppe. Det er, at worst, en kruiositet. Endret 22. november 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hadde du hatt store problemer med å ha sex med en som har vitiligo? (Som det bare hadde syntes på rundt penis området) Hvordan hadde du reagert vis du hadde blitt med en hjem, også hadde du sett det etter att han hadde tatt av seg buksa? Anonymous poster hash: c4345...6eb Jeg har noe lignende dette, på magen. Er bare pigmentflekker, men ser helt likt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg