anderslien Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Noen som vet om Nec e606 har plass for ekstra minnekort? Kortleser i mobilen liksom.... Jeg vet om en i oslo som har 64mb minne og originalt er det bare 32mb... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har lest flere tester av denne telefonen og info om telefonen, og der står det ingenting om kortleser i telefonen. Hadde det vært det så hadde det blitt nevnt. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Men hvordan kan han i oslo ha 64mb minne på sin da? Går det ann å levere den på service så de setter inn større minne? Kan du gi meg noen linker med adresser til tester av denne telefonen? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kanskje han i Oslo har blingsa litt? Jeg vet ikke. Har ingen linker nå. Tok et søk for en stund siden når du lagde et emne om dette før, og da leste jeg flere tester. Søk på google. Da finner du massevis av sider og informasjon. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har søkt på google, men jeg finner bare sånne tyske og andre språk som jeg ikke skjønner. Jeg har funnet noen engelske, men de var ganske dårlige. Vet du hvor mye Nec e606 koster? Kan du finne en norsk/svensk/dansk test til meg? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Tror ikke det finnes norske tester av denne mobilen. Og det finnes mange bra engelske sider. Finner nesten bare engelske faktisk. Nei, vet ikke hvor mye den koster. Og nei, du får leite etter tester selv. Du som skal ha den. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå