Muggkaare Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Men for å ta spillet som blir nevnt i åpningsinnlegget. 343i jobber på spreng for å fikse det. Det er den gode nyheten.Den dårlige er at det virker som om de tror at det vil ta noen uker å fikse det (ettersom hva jeg leste i en tråd på NeoGaf). Kjipt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Forhandler er fortsatt ikke ansvarlig. Men kan hende du opplever goodwill dersom klagestormen er stor nok. Fort deg ut og prøv, og kom gjerne tilbake med erfaringer da jeg har et par spill som jeg gjerne ville ha byttet fordi det lagger online.. Lenke til kommentar
mna Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Om det er fysisk feil på spill/innpakning kan du reklamere. Dersom innhold eller opplevelse ikke samsvarer med dine forventninger så får du gå til produsenten da en fohandler ikke er ansvarlig for dette. De er bare et mellomledd i kjeden. Så neste gang leser du anmeldelser før du kjøper spillet. Hvor har du det fra? Det blir jo som at komplett skal nekte reklamasjon på et hovedkort fordi det er programvaren i biosen som er ødelagt. nei. det blir mer som komplett ska refundere beløpet til kunde før kunde har sendt vare i retur. da spillet er åpnet er det egentlig forsent butikken har 0 garantier for at du ikke har skrevet ned serial/registrert deg på nett el. er ikke det enda standar policy at varer med brut forsegling byttes/refunderes ikke? var nå det sist jeg kjøpte et fysisk spil (som forsåvidt ikke nyttet å klage på, gt4 pc) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Om det er fysisk feil på spill/innpakning kan du reklamere. Dersom innhold eller opplevelse ikke samsvarer med dine forventninger så får du gå til produsenten da en fohandler ikke er ansvarlig for dette. De er bare et mellomledd i kjeden. Så neste gang leser du anmeldelser før du kjøper spillet. Hvor har du det fra? Det blir jo som at komplett skal nekte reklamasjon på et hovedkort fordi det er programvaren i biosen som er ødelagt. nei. det blir mer som komplett ska refundere beløpet til kunde før kunde har sendt vare i retur. da spillet er åpnet er det egentlig forsent butikken har 0 garantier for at du ikke har skrevet ned serial/registrert deg på nett el. er ikke det enda standar policy at varer med brut forsegling byttes/refunderes ikke? var nå det sist jeg kjøpte et fysisk spil (som forsåvidt ikke nyttet å klage på, gt4 pc) De byttes ikke, da er det sakk om angrerett eller butikkens egen bytterett. Her er det snakk om reklamasjon, det er en lovpålagt plikt forhandlere må forholde seg til, selv om produktet er åpnet. Lenke til kommentar
mna Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 om det er snak om refusjon for et spill som er registrert på nett på deg som person eller din konto. hvordan får du da eventuelt levert tilbake produknøkeln til butikken? den eneste som kan ta tilbake en gamekey er publisher som i dette tilfellet er micosoft. er verd en samtale dithen men ville ikke hatt for høye forhåpniger Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 selger burde i så tilfelle ha en avtale med microsoft for å få slettet returnert nøkler. Men om selger har det eller ei skal ikke være kundes problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå