Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når og hvordan prøve seg frem på damer?

Anbefalte innlegg

Scenarioet er at dere kjenner dama, men bare som en venn. Om ingen tar initiativ skjer det ingen ting. Når er det naturlig å prøve seg?

Hvordan prøver dere gutter og menn dere frem på jenter og damer for å se om de er interessert? Hvilke tegn ser dere etter og hvordan tyder dere responsen på deres fremstøt?

Anonymous poster hash: 09cfb...488
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, når jeg var på fest før i tiden holdt det som regel om hun så på meg to ganger og smilte tilbake om jeg også smilte , da tok jeg som regel kontakt og slo av en prat og spanderte litt drikke ( som regel heimbrent ) , så litt mer intim kontakt og gir hun ikke noe tegn på å dytte deg bort og fortsetter å smile når hun er tett inn til deg så klinte jeg i vei.

Det viktigste er å ikke være redd for å drite seg ut , viktig å være hyggelig og tåle en dame som avviser deg , har faktisk opplevd at ved å ikke gjøre stort ut av det og heller si "ja ja, det var uansett venninna di jeg ønsket å prate med" så blir dem plutselig interessert (Ikke ta denne på baren når hun står alene).

Lenke til kommentar

Tja, når jeg var på fest før i tiden holdt det som regel om hun så på meg to ganger og smilte tilbake om jeg også smilte , da tok jeg som regel kontakt og slo av en prat og spanderte litt drikke ( som regel heimbrent ) , så litt mer intim kontakt og gir hun ikke noe tegn på å dytte deg bort og fortsetter å smile når hun er tett inn til deg så klinte jeg i vei.

Det viktigste er å ikke være redd for å drite seg ut , viktig å være hyggelig og tåle en dame som avviser deg , har faktisk opplevd at ved å ikke gjøre stort ut av det og heller si "ja ja, det var uansett venninna di jeg ønsket å prate med" så blir dem plutselig interessert (Ikke ta denne på baren når hun står alene).

Uthevet det som alltid var en slager da jeg var ung også. Lur i dem litt hjemmebrent og ting går av seg selv.

Synd (eller kanskje like greit) at hjemmebrent er blitt såpass uvanlig som det er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uthevet det som alltid var en slager da jeg var ung også. Lur i dem litt hjemmebrent og ting går av seg selv.

Synd (eller kanskje like greit) at hjemmebrent er blitt såpass uvanlig som det er.

ja, men uten heimerten finner man kanskje ut at man skal ta en høgskole på østlandet og teste samme kjønn:p bli hipster evt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...