AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Scenarioet er at dere kjenner dama, men bare som en venn. Om ingen tar initiativ skjer det ingen ting. Når er det naturlig å prøve seg? Hvordan prøver dere gutter og menn dere frem på jenter og damer for å se om de er interessert? Hvilke tegn ser dere etter og hvordan tyder dere responsen på deres fremstøt? Anonymous poster hash: 09cfb...488 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tja, når jeg var på fest før i tiden holdt det som regel om hun så på meg to ganger og smilte tilbake om jeg også smilte , da tok jeg som regel kontakt og slo av en prat og spanderte litt drikke ( som regel heimbrent ) , så litt mer intim kontakt og gir hun ikke noe tegn på å dytte deg bort og fortsetter å smile når hun er tett inn til deg så klinte jeg i vei. Det viktigste er å ikke være redd for å drite seg ut , viktig å være hyggelig og tåle en dame som avviser deg , har faktisk opplevd at ved å ikke gjøre stort ut av det og heller si "ja ja, det var uansett venninna di jeg ønsket å prate med" så blir dem plutselig interessert (Ikke ta denne på baren når hun står alene). Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Når det er naturlig er ett komplisert spørsmål, når det er optimalt er så fort som mulig. Hvis du liker henne er du halvveis der, trenger du noe mer for å fullføre? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Ett av to, enten er hun din bestevenn og spiller for det andre laget, eller så er hun interessert.. Go for it Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tja, når jeg var på fest før i tiden holdt det som regel om hun så på meg to ganger og smilte tilbake om jeg også smilte , da tok jeg som regel kontakt og slo av en prat og spanderte litt drikke ( som regel heimbrent ) , så litt mer intim kontakt og gir hun ikke noe tegn på å dytte deg bort og fortsetter å smile når hun er tett inn til deg så klinte jeg i vei. Det viktigste er å ikke være redd for å drite seg ut , viktig å være hyggelig og tåle en dame som avviser deg , har faktisk opplevd at ved å ikke gjøre stort ut av det og heller si "ja ja, det var uansett venninna di jeg ønsket å prate med" så blir dem plutselig interessert (Ikke ta denne på baren når hun står alene). Uthevet det som alltid var en slager da jeg var ung også. Lur i dem litt hjemmebrent og ting går av seg selv. Synd (eller kanskje like greit) at hjemmebrent er blitt såpass uvanlig som det er. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Nåda , forskjell på å skjenke full og å det å gi litt ;-) Mange av disse damene på hjemme festene har nok drukket HB mange ganger før , i dag er det trolig annerledes og det går mer på Øl / lettblandinger... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tja, når jeg var på fest før i tiden holdt det som regel om hun så på meg to ganger og smilte tilbake om jeg også smilte , da tok jeg som regel kontakt og slo av en prat og spanderte litt drikke ( som regel heimbrent ) , så litt mer intim kontakt og gir hun ikke noe tegn på å dytte deg bort og fortsetter å smile når hun er tett inn til deg så klinte jeg i vei. Det viktigste er å ikke være redd for å drite seg ut , viktig å være hyggelig og tåle en dame som avviser deg , har faktisk opplevd at ved å ikke gjøre stort ut av det og heller si "ja ja, det var uansett venninna di jeg ønsket å prate med" så blir dem plutselig interessert (Ikke ta denne på baren når hun står alene). Uthevet det som alltid var en slager da jeg var ung også. Lur i dem litt hjemmebrent og ting går av seg selv. Synd (eller kanskje like greit) at hjemmebrent er blitt såpass uvanlig som det er. ja, men uten heimerten finner man kanskje ut at man skal ta en høgskole på østlandet og teste samme kjønn:p bli hipster evt. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Eg slapp unna dei heilt store stjernesmellane sånn sett. Men det er en del hendelser jeg hadde vært foruten, ganske normalt slik jeg har forstått det :-) Lenke til kommentar
SarahN Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Her får dere ei dames synspunkt jeg tar alltid første "initiativ" hvis jeg altså liker han da men han trenger ikke alltid vente så lenge, jeg vil jo ikke miste han hvis jeg liker han godt Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 takk for det, men det er ikke dette scenarioet han beskriver..og om du var i andre enden så tror jeg ikke dette hadde vært en forumpost 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå