Gå til innhold

Hvilken mobil mener DU er best?


N-gage

Anbefalte innlegg

Ikke kom her og si at sx1 blir bedre enn p900, fordi da har du ikke gjort hjemmeleksen din, og har absolutt ingen peiling overhode på mobiler!

Slike barnslige innlegg og tåpelige kommentarer svarer jeg vanligvis ikke på, men jeg har nok mer peiling på mobiler enn deg og bruker dessuten begge, mens du ikke har prøvd noen av dem enda og egentlig ikke burde uttalt deg.

P900 er bare en P800 i ny innpakning, that's it. Er derfor SonyE vurderte å kalle den P810, fordi den egentlig bare er en litt oppgradert p800. Men de tenkte vel markedsføring og det at mange flere vil kjøpe den når den heter P900 fordi de tror den er så mye bedre.

 

Dagens lekse :)

(men, bare fortsett å krangle med deg selv du.. Jeg foretrekker å være seriøs)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke kom her og si at sx1 blir bedre enn p900, fordi da har du ikke gjort hjemmeleksen din, og har absolutt ingen peiling overhode på mobiler!

Slike barnslige innlegg og tåpelige kommentarer svarer jeg vanligvis ikke på, men jeg har nok mer peiling på mobiler enn deg og bruker dessuten begge, mens du ikke har prøvd noen av dem enda og egentlig ikke burde uttalt deg.

P900 er bare en P800 i ny innpakning, that's it. Er derfor SonyE vurderte å kalle den P810, fordi den egentlig bare er en litt oppgradert p800. Men de tenkte vel markedsføring og det at mange flere vil kjøpe den når den heter P900 fordi de tror den er så mye bedre.

 

Dagens lekse :)

(men, bare fortsett å krangle med deg selv du.. Jeg foretrekker å være seriøs)

hva vet du om om at jeg har prøvd sx1 / p900 eller ikke?? det vet du ingen verdens ting om, så hold kjeft :lol:

 

p900 ER bedre enn Sx1, ikke vær dum! spør hvem som helst annen

Lenke til kommentar
ST55 har skikkelig bra lyd. Den spiller ringetonene høyt og er den mobilen på markedet med best lyd, den spiller blandt annet basslydene (noe slettes ikke T610 eller M55 gjør).

Forstår ikke det helt. Vi har her en ST55 som spiller shitty lyd.... Ringetonene hørtes bedre ut på C60 enn på ST55, og det er ikke bra....

Lenke til kommentar
Denne ringetonen suger på M55:

[url="http://eab.mine.nu/tcb/siemensM55/midi%20(only%20good%20ones)/jimmyeatworld-bleedamerican.mid"]http://eab.mine.nu/tcb/siemensM55/midi%20(...eedamerican.mid[/url]

Kan noen teste denne på ST55? Blir den bra? *grin*

Skal teste denne på en T610 senere idag!
Lenke til kommentar
Det jeg leser her får meg til å le noen ganger :lol:

Ja, leser virkelig mye morro her noen ganger, men angående SX1 vs. P900 blir det jo mye personlige meninger. Jeg har prøvd begge to, måtte bruke SX1 litt før jeg kom overens med det litt merlelige tastatur oppsettet, men jeg liker faktisk SX1 bedre enn 6600.

 

Molna: Skriver du applikasjoner og spill til SX1 på jobben? I Java eventuelt? Eller lager dere for Symbian platformen og (C og C++)?

Lenke til kommentar

Planlegger å kjøpe ST55 i løpet av uken. Har mic på PC, (ganske dårlig) men om jeg kjøper tlf skal jeg teste en del ringetoner.

 

Har ikke helt bestemt meg for å kjøpe ST 55, men etter som jeg har sett, i forhold til lommebok og tilbehør på tlf. Vil jeg si det er den beste tlf.

Den har det meste jeg trenger, vet ikke hvor mye jeg har bruk for de tingene den ikke har. som IR.

 

Om noen kommer med noen stjernekomentarer hvorfor jeg IKKE bør kjøpe ST 55, og hvorfor jeg bør kjøpe en annen tlf. så er det en mulighet at jeg ikke kjøper ST55. Men slik jeg ser det, er det den beste tlf for øyeblikket, spør om noen måneder da er det sikkert noe nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...