SubstansPrime Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Heisan, har akkurat gått til innkjøp av en xbox kontroll og lurer på om noen kan anbefale noen gode spill som jeg kan spille på pc'en i stua? Spiller for tiden Far Cry 4 og CoD på gaming pc'en min og trenger forslag til noen som er spillbart på en 50" i stua. Mvh Larsen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hvilke spill liker du å spille da? Multiplayer spill med pvp ville jeg nok styrt unna siden du har endel inputlag når du spiller på en TV. Har jo kommet noen nye titler i det siste du kan bruke 360 spake til. Shadow of Mordor, Dragon Age Inquistion, Borderlands The Presequel er jo noen du kan se på Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Hei, spiller stort sett singelplayer spill. I de siste årene har jeg bl.a. spilt: Dishonored, Assassins creed 1-4, Far Cry 1-4, Just Cause 2. Liker slike type spill men tenker at med en kontroller så må jeg kanskje se etter en litt annen type spill. Kanskje noen gode plattform spill eller sportsspill hadde vært noe? Er egentlig åpen for allt bare det fungerer godt med kontroller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Lords of the Fallen, Dark Souls 1+2 hvis du liker tredjepersons RPG spill som er vanskelige. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hvordan funker det nye Tomb Raider med kontroller på pc? Sitter også leter etter kobtrollervennlige stuespill. State of Decay funker utmerket på Tv med kontroller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hvordan funker det nye Tomb Raider med kontroller på pc? Sitter også leter etter kobtrollervennlige stuespill. State of Decay funker utmerket på Tv med kontroller. Tomb Raider funker utmerket med kontroller, spilte det med 360 stikke på PC'n selv. Passer nesten bedre med kontroller enn mus/keys. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 På Steam så skal du kunne søke etter spill som har kontroller støtte. Husker ikke helt hvordan man gjorde det, men det er kanskje andre her som husker? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 På Steam så skal du kunne søke etter spill som har kontroller støtte. Husker ikke helt hvordan man gjorde det, men det er kanskje andre her som husker? Mener det bare er å starte big picture mode, så er kontrollervennlige spill merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå