Gå til innhold

Uke 50mm 2014 - Polljen

Anbefalte innlegg

Bruker: Polljen

Deltagernivå: (Super)Pingle

Utstyr: Canon 5D mark III - Canon EF 50mm 1.4

Jeg melder meg på allerede nå for å ikke gi meg tid til å "feige" ut når uke 50 nærmer seg. Syv bidrag på syv dager kommer jeg til å slite med, men jeg skal i det minste forsøke. Jeg vil prøve å levere flest mulig (helst alle) bidrag i svart/hvitt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Uke 50 - Mandag

Shingles

Etter flere seanser i ettermiddag/kveld der alle resultat rett og slett var "crap", så begynte desperasjonen å ta overhand og frykten for å måtte avslutte utfordringen allerede første dag var stor.

Endte til slutt opp med kamera, stativ, fjernutløser, lommelykt og et lavt garasjetak dekket med Shingles. Resultatet er ikke å juble over, men er et slags forsøk fra en fantasiløs person på å være en anelse kreativ. Det kan forhåpentligvis bare gå oppover etter dette :hmm:

post-58755-0-58519000-1418070149_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Og jeg som trodde det var et nettinggjerde inntil jeg leste teksten. Jeg må si det er ganske originalt å klatre opp på taket med stativ og lommelykt i mørket, men resultatet ble da severdig. Det fikk meg i alle fall til å tenke litt over hvor mye rart vi som leter etter motiver finner på i andres øyne.

Lenke til kommentar

Takk for all tilbakemelding

Jeg må si det er ganske originalt å klatre opp på taket med stativ og lommelykt i mørket,........

Nå var det nok ikke en stor "anstrengelse" :) . Garasjen står i en bakke med taket skrående ned i øvre del av bakken, så det ble nok ingen klatring siden høyden opp til taket fra bakken er på ca halvannen meter :green:

------

Men nå gjenstår det bare å finne et nytt motiv for dag 2, på en småsur (venter på storm) høstaktig vestlandsettermiddag/kveld :hmm: .

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldingen. Festen ble dessverre ikke gjennomført helt ut, været gjorde sitt til at fotomulighetene ble kraftig redusert, og jeg er ennå ikke oppfinnsom nok til å supplere med "innebilder" :confused: Men forhåpentligvis er dette noe som bedrer seg til kommende fester :)

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...