Instinkt Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Så, noen av dere som har fått karakteren publisert på privatistweb enda? Er så jævlig å sitte her og vente hele tiden...... Vil bare få det overstått. Edit: Ringe privatistkontoret og de sa at de legger det ut i løpet av uken. Får vel bare sjekke hver kveld for å se om det ligger der. Endret 6. januar 2015 av Instinkt Lenke til kommentar
Duaa Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Nå klarer ikke mer å vente på resultaltet. Nærmeste ting å kunne beskrive følelsen min nå er som å være krigsfanget hvor jeg blir psyket ut hver eneste minutt.Sonsurene driver med ren tortur . Noen sier at resultatene vil komme i løpet av dagen ,her snakker jg on kjemi 2. Og når får du beskjed av privatistkontoret at det kan tas litt lengere tid enn normalt. Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Fikk en 5er! Veldig fornøyd med det! Lenke til kommentar
HannaSofie Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg fikk også 5 fordeom jeg brukte den gamle loven ? kanskje jeg hadde fått 6 om jeg hadde brukt den nye? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå