Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-LINK wireless n router DIR-635. Er den verdt kr 200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den koster vel meir enn kr 200,-. Ho som skal ha den er 75 år og surfer og betaler regninger. Spiller ikkje eller noko meir avansert. Så da kan denne ruteren vere god nok tenkte eg. Det viktigaste er at ho ikkje detter ut.(detter ut av ruteren) ?

Endret av balder
Lenke til kommentar

Den koster vel meir enn kr 200,-. Ho som skal ha den er 75 år og surfer og betaler regninger. Spiller ikkje eller noko meir avansert. Så da kan denne ruteren vere god nok tenkte eg. Det viktigaste er at ho ikkje detter ut.(detter ut av ruteren)

Desto viktigere er at hun har en stabil router, etter min mening ihvertfall. Det siste hun trenger er tekniske problemer.

Hvis pris er viktig, så ville jeg ha gått for denne f.eks. den har god omtale på newegg og vil passe fint til en som er en lett internett bruker.

Jeg ville ikke ha kjøpt d-linken, den er gammel og har et mildt sagt frynsete rykte.

Lenke til kommentar

Den koster vel meir enn kr 200,-. Ho som skal ha den er 75 år og surfer og betaler regninger. Spiller ikkje eller noko meir avansert. Så da kan denne ruteren vere god nok tenkte eg. Det viktigaste er at ho ikkje detter ut.(detter ut av ruteren)

Desto viktigere er at hun har en stabil router, etter min mening ihvertfall. Det siste hun trenger er tekniske problemer.

Hvis pris er viktig, så ville jeg ha gått for denne f.eks. den har god omtale på newegg og vil passe fint til en som er en lett internett bruker.

Jeg ville ikke ha kjøpt d-linken, den er gammel og har et mildt sagt frynsete rykte.

Den du viser til er billigere på mange andre sider så da får eg den til 189 feks. Så du kan anbefale den?

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker stabilitet, så kjøper kjøper man ikke en gammel D-link... ;)

Jeg ville kanskje foreslå Asus RT-N12 e.l. hvis lav pris er viktigst.

Lenke til kommentar

Den du viser til er billigere på mange andre sider så da får eg den til 189 feks. Så du kan anbefale den?

Jeg har ikke personlig erfaring med den, men etter hva andre som har kjøpt den sier, så ser den helt ok ut.

Asusen som Mr D nevner ser også bra ut. Men fellesnevneren med slike billige routere, er at de ikke takler hard bruk, men jeg tviler på at 75 åringen kommer til å drive noe særlig med torrents ;)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...