balder Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Eg har fått tilbud på ein brukt ruter. Dir-635 D-Link heiter den. Er det ein grei ruter og er den verdt pengene. Eller er den ustabil og ubrukeleg? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Den har vel relativ dårlig rykte. Da ville jeg heller brukt tohundrelappen på en ny ruter så jeg hadde hatt garanti/reklamasjonsrett hvis/når den svikter. Men egentlig vil jeg foreslå å kjøpe en Asus RT-N56 eller bedre. Lenke til kommentar
balder Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Den koster vel meir enn kr 200,-. Ho som skal ha den er 75 år og surfer og betaler regninger. Spiller ikkje eller noko meir avansert. Så da kan denne ruteren vere god nok tenkte eg. Det viktigaste er at ho ikkje detter ut.(detter ut av ruteren) ? Endret 21. november 2014 av balder Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Den er kun verdt 200kr dersom du får de. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Den koster vel meir enn kr 200,-. Ho som skal ha den er 75 år og surfer og betaler regninger. Spiller ikkje eller noko meir avansert. Så da kan denne ruteren vere god nok tenkte eg. Det viktigaste er at ho ikkje detter ut.(detter ut av ruteren) Desto viktigere er at hun har en stabil router, etter min mening ihvertfall. Det siste hun trenger er tekniske problemer. Hvis pris er viktig, så ville jeg ha gått for denne f.eks. den har god omtale på newegg og vil passe fint til en som er en lett internett bruker. Jeg ville ikke ha kjøpt d-linken, den er gammel og har et mildt sagt frynsete rykte. Lenke til kommentar
balder Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Ok, men når eg googler Dir-635 så er det ein som heiter ver. A og ver. B. Kva er forskjell Lenke til kommentar
balder Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Den koster vel meir enn kr 200,-. Ho som skal ha den er 75 år og surfer og betaler regninger. Spiller ikkje eller noko meir avansert. Så da kan denne ruteren vere god nok tenkte eg. Det viktigaste er at ho ikkje detter ut.(detter ut av ruteren) Desto viktigere er at hun har en stabil router, etter min mening ihvertfall. Det siste hun trenger er tekniske problemer.Hvis pris er viktig, så ville jeg ha gått for denne f.eks. den har god omtale på newegg og vil passe fint til en som er en lett internett bruker. Jeg ville ikke ha kjøpt d-linken, den er gammel og har et mildt sagt frynsete rykte. Den du viser til er billigere på mange andre sider så da får eg den til 189 feks. Så du kan anbefale den? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Den koster vel meir enn kr 200,-. Ho som skal ha den er 75 år og surfer og betaler regninger. Spiller ikkje eller noko meir avansert. Så da kan denne ruteren vere god nok tenkte eg. Det viktigaste er at ho ikkje detter ut.(detter ut av ruteren) Hvis man ønsker stabilitet, så kjøper kjøper man ikke en gammel D-link... Jeg ville kanskje foreslå Asus RT-N12 e.l. hvis lav pris er viktigst. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Den koster vel meir enn kr 200,-. Ho som skal ha den er 75 år og surfer og betaler regninger. Spiller ikkje eller noko meir avansert. Så da kan denne ruteren vere god nok tenkte eg. Det viktigaste er at ho ikkje detter ut.(detter ut av ruteren)Desto viktigere er at hun har en stabil router, etter min mening ihvertfall. Det siste hun trenger er tekniske problemer.Hvis pris er viktig, så ville jeg ha gått for denne f.eks. den har god omtale på newegg og vil passe fint til en som er en lett internett bruker. Jeg ville ikke ha kjøpt d-linken, den er gammel og har et mildt sagt frynsete rykte. Den du viser til er billigere på mange andre sider så da får eg den til 189 feks. Så du kan anbefale den? Jeg har ikke personlig erfaring med den, men etter hva andre som har kjøpt den sier, så ser den helt ok ut. Asusen som Mr D nevner ser også bra ut. Men fellesnevneren med slike billige routere, er at de ikke takler hard bruk, men jeg tviler på at 75 åringen kommer til å drive noe særlig med torrents Endret 21. november 2014 av Uderzo Lenke til kommentar
balder Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Ok. Da blir det ein av desse? TP-LINK TL-WR841ND 11n Wireless Router Eller Asus RT-12. Kva blir beste valget? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har eid en rekke Asus routere, dog ikke RT-12, og har hatt positive erfaringer med alle. Så av de to, så jeg vil anbefale Asus-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå