Boil In Bag Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hei! Det er slik at jeg gjerne vil koble en forsterker til en PC, avstanden er egentlig ganske kort, men jeg vil helst skjule ledningen bak sofaen, noe som gjør at jeg må ha en 7,5m - 10m lang kabel. Jeg prøvde først med en RCA kabel som var så lang, men da fikk jeg forstyrrelser på lyden grunnet at kabelen ikke er jordet. Det jeg lurer på er hvis jeg bruker en 10m lang toslink kabel vil få samme forstyrrelser eller om det vil fungere godt? - Boil Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Det vil fungere utmerket 1 Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kan bekrefte at det kommer til og funke utmerket. Brukte før ca en 10m lang toslink kabel og ingen forstyrringer. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Toslink overfører kun lys, så du trenger ikke tenke på jording. Selv 10 meter toslink burde gå helt fint. 1 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Herlig! Takk for raskt svar også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå