Bruker-308643 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Hei, eg velgte å skriva om engelsk påvirkning i Norsk språk/ samfunn! Men eg vett ikkje kva bok eg må lesa til forbered til å skriva? Så kva bok trenger eg? Kor kan eg finna stoff om dette emne? Endret 21. november 2014 av deimantas Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dette hadde jeg om på eksamen i 10nde klasse. Munnlig engelsk. Jeg kan se om jeg finner den, og sende den til deg om du vil. Du begynner fra koloniene, og ender opp i Hollywood og sosiale medier. Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Dette hadde jeg om på eksamen i 10nde klasse. Munnlig engelsk. Jeg kan se om jeg finner den, og sende den til deg om du vil. Du begynner fra koloniene, og ender opp i Hollywood og sosiale medier. Ja tusen takk! Kunne du vist kjeldene dine og? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ja, om jeg finner det så! Jeg er på jobb nå, men kan sjekke når jeg kommer hjem. Jeg fikk 6'er vertfall, men det kommer jo ann på hvor flink du er å prate engelsk, og å huske ord. Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Ja, om jeg finner det så! Jeg er på jobb nå, men kan sjekke når jeg kommer hjem. Jeg fikk 6'er vertfall, men det kommer jo ann på hvor flink du er å prate engelsk, og å huske ord. Denne oppgaven er i Norsk, men det hadde vor fint å fått sett på han! Kor ville du sendt da? Email? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Går vell ann å sende filer her. Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Går vell ann å sende filer her. Har du med kjelder du brukte og? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Går vell ann å sende filer her. Har du med kjelder du brukte og? Det hadde jeg nok, ja. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har nok mistet den siden den gang.Prøv Daria.no, og søk på stiler med samme/lignende tittel som din oppgave. Daria er "black market" for stil-kopiering, og lærerne vet det, så du må stokke om på alle ord og setninger for at dataprogrammet dems ikke skal merke det. Lykke til! Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har nok mistet den siden den gang. Prøv Daria.no, og søk på stiler med samme/lignende tittel som din oppgave. Daria er "black market" for stil-kopiering, og lærerne vet det, så du må stokke om på alle ord og setninger for at dataprogrammet dems ikke skal merke det. Lykke til! Juks kaller vi sånt. Gnager det ikke litt i samvittigheten å oppnå gode karakterer på denne måten? Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har nok mistet den siden den gang. Prøv Daria.no, og søk på stiler med samme/lignende tittel som din oppgave. Daria er "black market" for stil-kopiering, og lærerne vet det, så du må stokke om på alle ord og setninger for at dataprogrammet dems ikke skal merke det. Lykke til! Juks kaller vi sånt. Gnager det ikke litt i samvittigheten å oppnå gode karakterer på denne måten? Har ikkje tenkt å gjera det. Eg leiter etter bøker eg må lesa om dette emne, og ikkje kopiere ein tekst. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har nok mistet den siden den gang. Prøv Daria.no, og søk på stiler med samme/lignende tittel som din oppgave. Daria er "black market" for stil-kopiering, og lærerne vet det, så du må stokke om på alle ord og setninger for at dataprogrammet dems ikke skal merke det. Lykke til! Juks kaller vi sånt. Gnager det ikke litt i samvittigheten å oppnå gode karakterer på denne måten? Har ikkje tenkt å gjera det. Eg leiter etter bøker eg må lesa om dette emne, og ikkje kopiere ein tekst. Det er bra . Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 ........ Når du leser en bok, kopierer du det som står i boka.. Det går ikke ann å være original når du skriver om historie og fakta .. What the fuck Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 ........ Når du leser en bok, kopierer du det som står i boka.. Det går ikke ann å være original når du skriver om historie og fakta .. What the fuck What? Selvfølgelig kopierer du ikke ORDRETT - det er det det handler om. Hvis du skal fortelle om første verdenskrig så skriver du deg med egne ord, men handlingen er såklart den samme.. Du viser forståelse ved å skrive med egne ord og på din egen måte. Hvis det er et direkte sitat skal det komme frem i teksten, men du kan jo ikke sitere et helt kapittel og forvente at det går bra. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 ........ Når du leser en bok, kopierer du det som står i boka.. Det går ikke ann å være original når du skriver om historie og fakta .. What the fuck What? Selvfølgelig kopierer du ikke ORDRETT - det er det det handler om. Hvis du skal fortelle om første verdenskrig så skriver du deg med egne ord, men handlingen er såklart den samme.. Du viser forståelse ved å skrive med egne ord og på din egen måte. Hvis det er et direkte sitat skal det komme frem i teksten, men du kan jo ikke sitere et helt kapittel og forvente at det går bra. Det var jo akkurat dette jeg sa han skulle gjøre... Boka er Daria, med skriv det med dine egne ord. Noen folk skjønner bare ikke logikk., Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 ........ Når du leser en bok, kopierer du det som står i boka.. Det går ikke ann å være original når du skriver om historie og fakta .. What the fuck What? Selvfølgelig kopierer du ikke ORDRETT - det er det det handler om. Hvis du skal fortelle om første verdenskrig så skriver du deg med egne ord, men handlingen er såklart den samme.. Du viser forståelse ved å skrive med egne ord og på din egen måte. Hvis det er et direkte sitat skal det komme frem i teksten, men du kan jo ikke sitere et helt kapittel og forvente at det går bra. Det var jo akkurat dette jeg sa han skulle gjøre... Boka er Daria, med skriv det med dine egne ord. Noen folk skjønner bare ikke logikk., Dette skrev du, sitat: Prøv Daria.no, og søk på stiler med samme/lignende tittel som din oppgave. Daria er "black market" for stil-kopiering, og lærerne vet det, så du må stokke om på alle ord og setninger for at dataprogrammet dems ikke skal merke det. Daria er ingen bok, men et nettsted. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 ........ Når du leser en bok, kopierer du det som står i boka.. Det går ikke ann å være original når du skriver om historie og fakta .. What the fuck What? Selvfølgelig kopierer du ikke ORDRETT - det er det det handler om. Hvis du skal fortelle om første verdenskrig så skriver du deg med egne ord, men handlingen er såklart den samme.. Du viser forståelse ved å skrive med egne ord og på din egen måte. Hvis det er et direkte sitat skal det komme frem i teksten, men du kan jo ikke sitere et helt kapittel og forvente at det går bra. Det var jo akkurat dette jeg sa han skulle gjøre... Boka er Daria, med skriv det med dine egne ord. Noen folk skjønner bare ikke logikk., Dette skrev du, sitat: Prøv Daria.no, og søk på stiler med samme/lignende tittel som din oppgave. Daria er "black market" for stil-kopiering, og lærerne vet det, så du må stokke om på alle ord og setninger for at dataprogrammet dems ikke skal merke det. Daria er ingen bok, men et nettsted. Hva er forskjellen på å lese noe i en bok, og skrive det som står i den men i egne ord, og å lese noe på internett og gjøre det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå