jan remy Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 noen som vil anbefale meg vekter yrket?.. jeg hører det er syykt dårlig betalt osv... så jeg lurer på om det er noe man faktisk kan leve av. og hva lønnen er om du ikke tar fagbrev Lenke til kommentar
Mr King Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 noen som vil anbefale meg vekter yrket?.. jeg hører det er syykt dårlig betalt osv... så jeg lurer på om det er noe man faktisk kan leve av. og hva lønnen er om du ikke tar fagbrev Da har du nok hørt feil, vektere tjener ganske godt. De tjener 206 kr timen pluss tillegg! Noen tjener kanskje bedre enn det også! Lenke til kommentar
jan remy Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 fleste på denne siden sier de tjener mellom 140-160 kr timen Lenke til kommentar
jan remy Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 men ville du anbefalt meg vekter yrke? jeg går no VG1 bygg.. men jeg fant ut at innenfor byggfaget var det ikke noe jeg ville bli. så tenkte jeg på vekter yrket og tenkte det hørtes spendene ut, og at jeg ville ta vekter kurs å bli vekter når jeg ble 18, men så hørte jeg at de tjente sykt lite. Lenke til kommentar
Mr King Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hvis du tar det på alvor og lyst til det så ja da kan du ta vekter yrket. Hos securitas er minste lønn 170-180 kr i timen, det har jeg fra kompiser som jobber der! Lenke til kommentar
jan remy Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Hvis du tar det på alvor og lyst til det så ja da kan du ta vekter yrket. Hos securitas er minste lønn 170-180 kr i timen, det har jeg fra kompiser som jobber der! hvor gammle er de da? og hvor lenge har de jobbet der? Endret 21. november 2014 av jan remy Lenke til kommentar
Mr King Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg er 24 år, har jobbet i 5 år. Mens kompis min er 20 og har knapt jobbet 6 måneder Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) noen som vil anbefale meg vekter yrket?.. jeg hører det er syykt dårlig betalt osv... så jeg lurer på om det er noe man faktisk kan leve av. og hva lønnen er om du ikke tar fagbrev Sykt dårlig betalt? Kommer an på hva syk standard du har det, er flere yrker som ligger under. Her har du vekteroverenskomsten, så slipper du å "tro", undres eller gruble, siden det er fakta: Vekteroverenskomsten 2014 (side 6) Jobber du skiftarbeid / turnus, så bør du fint klarer 400 000++ brutto i året. Offentlige selskapene (ofte interne underavdelinger i staten / kommunen) lønner desto bedre, man kan fort komme oppi mot 500 000 her. Endret 22. november 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Jeg tjener nesten 500000 kr brutto i året. Fornøyd med det. Du trenger heller ikke å lage en ny tråd med de samme spørsmålene hver gang du lurer på noe. Endret 22. november 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Torstein132 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Før ble vekterne svært dårlig betalt. Etter en del streiker osv. har lønnen gått betraktelig opp :-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg hadde rundt 132 kr timen når jeg begynte for fem år siden. Nå er jeg på nærmere 185 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå