lysbringer Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hei folkens! Jeg bor på Kalbakken/grorud og ønsker å reise til Spelenden IKEA. jeg vet at det går en gratis buss fra dronningsgate dit. Men keg vet verken hvor det ligger, eller hvordan jeg kommer jeg fram dit... Lenke til kommentar
Mr King Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Med bussen som går fra dronnings gate havner du på IKEA furuset Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Busstopp i Dronningens gate: kart Rutetabell: her Pass på at du tar riktig buss, jeg mener Furusetbussen går fra samme sted.. Jeg har aldri vært på Slependen, men på Ikea Furuset stopper bussen rett utenfor varehuset. Det er sikkert det samme på Slependen. Endret 21. november 2014 av :utakt Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Busstopp i Dronningens gate: kart Jeg har aldri vært på Slependen, men på Ikea Furuset stopper bussen rett utenfor varehuset. Det er sikkert det samme på Slependen. Ja bussen går til spelenden sånn som den går til furuset. Men jeg vetikke hvor holde plassen er... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Busstopp i Dronningens gate: kart Jeg har aldri vært på Slependen, men på Ikea Furuset stopper bussen rett utenfor varehuset. Det er sikkert det samme på Slependen. Ja bussen går til spelenden sånn som den går til furuset. Men jeg vetikke hvor holde plassen er... Skjønner ikke helt hva du spør om. Bussholdeplassen er merket av på kartet. Se etter en lang kø med folk, de skal til Ikea. Lenke til kommentar
Mr King Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Busstopp i Dronningens gate: kart Jeg har aldri vært på Slependen, men på Ikea Furuset stopper bussen rett utenfor varehuset. Det er sikkert det samme på Slependen. Ja bussen går til spelenden sånn som den går til furuset. Men jeg vetikke hvor holde plassen er... Skjønner ikke helt hva du spør om. Bussholdeplassen er merket av på kartet. Se etter en lang kø med folk, de skal til Ikea. Det er ikke sikkert at alle de skal til slependen IKEA, over halvparten av de skal til IKEA furuset Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Da ser du hva det står på bussen. De må da være merket med rett varehus, ellers hadde vel Ikea fått hundrevis av klager om dagen.. Lenke til kommentar
Mr King Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Reiserute Kalbakken [T-bane] (Oslo) til Dronningens gate (i Tollbugata) (Oslo) Dato 22.11.2014 Reisetid: Reisetid: 39 min 13:00 Kalbakken [T-bane] Kart T-bane 5 T-bane 5 mot Østerås Soner/trasé 13:21 Nationaltheatret [T-bane] Kart Gå Gangveg fra Nationaltheatret [T-bane] til Rådhuset ca. 10 minutter Kart 13:36 Rådhuset Kart Buss 30 Buss 30 mot Nydalen Soner/trasé 13:39 Dronningens gate (i Tollbugata) Kart Busstider: http://www.ikea.com/ms/no_NO/img/local_store_info/slependen/2014/Busstider_Slependen_2010.pdf Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Det var litt av en reiserute. Hvorfor ikke T-banen til Jernbanetorget og gå noen minutter til Dronningens gate.... Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Bussholdeplassen for IKEA Slependen ligger et lite steinkast unna varehuset faktisk. Ligger på IKEA-siden av Møller nybil/nyttekjøretøy Asker & Bærum. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) IKEA furuset og IKEA slependen går forskjellige tider. Og det står på bussen hvor den skal Edit: Det tar ca. 4 min å gå fra jernbanetorget. Endret 21. november 2014 av Ryoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå