Ovidia2 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Flott bilde! Grattis med dagens! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Gratulerer Albert, med et velfortjent Dagens bilde. Takk for alle de utrolig flotte fuglebildene du har delt med oss til nå. Jeg håper da virkelig du "fortsetter i dette sporet" en stund til. Du skal vite at du er en stor inspirator for mange som forsøker seg på fuglefotografering. Gratulerer, nok en gang Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Det gratuleres! -bjarte. Hei, Bjarte. Tusen takk, - det er hyggelig med tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Meget fine detaljer og dus bakgrunn. Jeg er overrasket over at du kom så nærme med et 70-200mm objektiv. Kanskje du har tatt et godt utsnitt med så høy oppløsning å rutte med? Hei, Bringisen. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Det er riktig som du skriver, - høy oppløsning gir mulighet for gode utsnitt, - det blir som en forlengelse av telezoomobjektivet. Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Hei Albert ! Må få slutte meg til rekken av gratulanter. At du får tildelt dagens bilde for dette er fullt fortjent. Gratulerer!!! Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Flott bilde! Grattis med dagens! Hilsen Tove Hei, TCL Photography. Stor takk til deg også, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Gratulerer Albert, med et velfortjent Dagens bilde. Takk for alle de utrolig flotte fuglebildene du har delt med oss til nå. Jeg håper da virkelig du "fortsetter i dette sporet" en stund til. Du skal vite at du er en stor inspirator for mange som forsøker seg på fuglefotografering. Gratulerer, nok en gang Hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Dersom noen har funnet inspirasjon i ett eller flere av bildene mine, blir jeg glad, - det var for øvrig et "Dagens bilde" på Akam i fjor sommer som gjorde at jeg tok opp igjen fotografering med DSLR, etter tre års pause. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
tomander Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei. Gratulerer med dagens bilde! Flotte detaljer, et blinkskudd. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Hei. Gratulerer med dagens bilde! Flotte detaljer, et blinkskudd. Hei, Tomander. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg