-Pondus- Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvilke driver bruker dere til et Sapphire Radeon 9800 Pro? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det er vel catalyst 3.8,det er ivertfall det nyeste eller så kan du jo ta en titt på omegadriverne også. Omega corner Ati Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Catalyst 3.7, siden 3.8 lager grafikkbugs i enkelte spill. F.eks. i Anarchy Online kan jeg se gjennom vegger ved å gå "gjennom" veggen. Men kommer ikke forbi veggen. Klipper rett og slett halvveis gjennom alle veggene, irriterende som f... Mens i andre spill igjen merka jeg ingenting spesiellt. Men husk på å last ned det separate ATI-kontrollpanelet, det følger ikke med 3.7 driver-pakken. Og ikke bry deg med å laste ned modifiserte drivere (omega), kan bli mere tull enn forbedringer med de. For det første, den hjemmesida til Omega som Zemeckis linka til har en Gator/GAIN-installer-popup (værste spyware som fins) som det første du får i trynet når du går inn der. Great må jeg si. Betadrivere holder jeg meg også unna, etter endel dårlige erfaringer med Nvidia sine beta-detonator drivere, før jeg fikk 9800 pro uberkortet mitt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 For det første, den hjemmesida til Omega som Zemeckis linka til har en Gator/GAIN-installer-popup (værste spyware som fins) som det første du får i trynet når du går inn der. Great må jeg si. Jeg kunne ikke vite at det er slik Gator/GAIN-installer-popup på denne siden.Men jeg har ikke merket noe til det jeg da men Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Catalyst 3.7, siden 3.8 lager grafikkbugs i enkelte spill. F.eks. i Anarchy Online kan jeg se gjennom vegger ved å gå "gjennom" veggen. Men kommer ikke forbi veggen. Klipper rett og slett halvveis gjennom alle veggene, irriterende som f...Mens i andre spill igjen merka jeg ingenting spesiellt. Men husk på å last ned det separate ATI-kontrollpanelet, det følger ikke med 3.7 driver-pakken. Og ikke bry deg med å laste ned modifiserte drivere (omega), kan bli mere tull enn forbedringer med de. For det første, den hjemmesida til Omega som Zemeckis linka til har en Gator/GAIN-installer-popup (værste spyware som fins) som det første du får i trynet når du går inn der. Great må jeg si. Betadrivere holder jeg meg også unna, etter endel dårlige erfaringer med Nvidia sine beta-detonator drivere, før jeg fikk 9800 pro uberkortet mitt. men vi har da adaware eller spybot, eller hva? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Uansett, å bruke drivere der utgiveren støtter dritt som GAIN er vel som å jonglere med motorsager. Det kan gå bra ei stund, men går til Helheim en eller annen gang uansett. (oki, jeg gikk tom for metaforer ) Vet aldri hva andre rare greier han har bakt inn i selve koden. Kanskje en liten bakdør eller 10? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 For meg funker faktisk Omega Driverne best. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Catalyst 3.7, siden 3.8 lager grafikkbugs i enkelte spill. F.eks. i Anarchy Online kan jeg se gjennom vegger ved å gå "gjennom" veggen. Men kommer ikke forbi veggen. Klipper rett og slett halvveis gjennom alle veggene, irriterende som f...Mens i andre spill igjen merka jeg ingenting spesiellt. Men husk på å last ned det separate ATI-kontrollpanelet, det følger ikke med 3.7 driver-pakken. Og ikke bry deg med å laste ned modifiserte drivere (omega), kan bli mere tull enn forbedringer med de. For det første, den hjemmesida til Omega som Zemeckis linka til har en Gator/GAIN-installer-popup (værste spyware som fins) som det første du får i trynet når du går inn der. Great må jeg si. Betadrivere holder jeg meg også unna, etter endel dårlige erfaringer med Nvidia sine beta-detonator drivere, før jeg fikk 9800 pro uberkortet mitt. men vi har da adaware eller spybot, eller hva? Der er jeg enig deg,søkte med ad-aware og spybot etter jeg var innom omegacorner,men de fant ikke en ****** Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Ad-Aware fant ikke noe hos meg heller. Men jeg får ikke mer enn 13216poeng i 3Dmark01 og 5160 i 3Dmark03.. Har brukt standard innstillinger i begge.. Why? Oc litt? Hvor mye kan jeg prøve og overklokke første gang? Har Core: 378 og Memory:337.50. :-) Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Har testet Catalyst 3.7,3.8 og Omega nå.Fant ut at catalyst 3.7 scorer best i alle 3Dmarkene men Omega er aller best i spill,Catalyst driverne hakker myyyye mer en Omega i både GTA VC,Lara croft,IGI 2,Live 4 Speed og Colin Mcrae 4.0. Bare så dere vet det.. Hehee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå