Gå til innhold

Driver til 9800PRO?

-Pondus-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Catalyst 3.7, siden 3.8 lager grafikkbugs i enkelte spill. F.eks. i Anarchy Online kan jeg se gjennom vegger ved å gå "gjennom" veggen. Men kommer ikke forbi veggen. Klipper rett og slett halvveis gjennom alle veggene, irriterende som f...

Mens i andre spill igjen merka jeg ingenting spesiellt.

Men husk på å last ned det separate ATI-kontrollpanelet, det følger ikke med 3.7 driver-pakken. Og ikke bry deg med å laste ned modifiserte drivere (omega), kan bli mere tull enn forbedringer med de.

For det første, den hjemmesida til Omega som Zemeckis linka til har en Gator/GAIN-installer-popup (værste spyware som fins) som det første du får i trynet når du går inn der. Great må jeg si.

Betadrivere holder jeg meg også unna, etter endel dårlige erfaringer med Nvidia sine beta-detonator drivere, før jeg fikk 9800 pro uberkortet mitt.

Lenke til kommentar
For det første, den hjemmesida til Omega som Zemeckis linka til har en Gator/GAIN-installer-popup (værste spyware som fins) som det første du får i trynet når du går inn der. Great må jeg si.

Jeg kunne ikke vite at det er slik Gator/GAIN-installer-popup på denne siden.Men jeg har ikke merket noe til det jeg da men :roll:

Lenke til kommentar
Catalyst 3.7, siden 3.8 lager grafikkbugs i enkelte spill. F.eks. i Anarchy Online kan jeg se gjennom vegger ved å gå "gjennom" veggen. Men kommer ikke forbi veggen. Klipper rett og slett halvveis gjennom alle veggene, irriterende som f...

Men husk på å last ned det separate ATI-kontrollpanelet, det følger ikke med 3.7 driver-pakken. Og ikke bry deg med å laste ned modifiserte drivere (omega), kan bli mere tull enn forbedringer med de.

Betadrivere holder jeg meg også unna, etter endel dårlige erfaringer med Nvidia sine beta-detonator drivere, før jeg fikk 9800 pro uberkortet mitt.

men vi har da adaware eller spybot, eller hva?

Lenke til kommentar

Uansett, å bruke drivere der utgiveren støtter dritt som GAIN er vel som å jonglere med motorsager. Det kan gå bra ei stund, men går til Helheim en eller annen gang uansett. (oki, jeg gikk tom for metaforer :roll:)

Vet aldri hva andre rare greier han har bakt inn i selve koden. Kanskje en liten bakdør eller 10?

Lenke til kommentar

men vi har da adaware eller spybot, eller hva?

Der er jeg enig deg,søkte med ad-aware og spybot etter jeg var innom omegacorner,men de fant ikke en ****** ;)

Lenke til kommentar
:woot: Ad-Aware fant ikke noe hos meg heller. Men jeg får ikke mer enn 13216poeng i 3Dmark01 og 5160 i 3Dmark03.. :( Har brukt standard innstillinger i begge.. Why? Oc litt? Hvor mye kan jeg prøve og overklokke første gang? Har Core: 378 og Memory:337.50. :-)
Lenke til kommentar

Har testet Catalyst 3.7,3.8 og Omega nå.Fant ut at catalyst 3.7 scorer best i alle 3Dmarkene men Omega er aller best i spill,Catalyst driverne hakker myyyye mer en Omega i både GTA VC,Lara croft,IGI 2,Live 4 Speed og Colin Mcrae 4.0. Bare så dere vet det.. Hehee. :lol::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...