MercedesW124 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hallo.Jeg skulle hatt en sak som kan programmeres til å gi luft til en sylinder når kjøretøyet når en bestemt hastighet. Elektronisk hastighetssignal Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Det første jeg kommer på er DEFA DVS 90. Denne leser jo speed signal og du kan kode alle utgangene på boksen som du vil. Ved f.eks 20km/t kan du velge en utgang til å gi 12/24 volt, pluss eller minus styring, datasignal. Og med GPS link hub kan du styre alt fra en "app" på telefonen. Park/rygge sensor ECU kan også herjes med. Vet ikke hvor dypt inn i elektro du er. Ellers så høres dette ut som et dårlig trimme triks. Lag eller et kald luft inntak så du får luftstrømmer rett inn i innsuget ved høyere fart. Det funker bedre og er billigere enn sånn hjemmelagd hårføner mekk.. 1 Lenke til kommentar
MercedesW124 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Takk for bra svar. Detta er ikke trimming, heller en måte å redusere topphastigheten på en lastebil. Hvis man handler en sånn Defa DVS 90, hvordan kobles den opp til å gjøre det jeg ønsker? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Eh, ok. Ikke begynn helt enda du. Trenger du et signal (0,5-12V) til noe, eller trenger du noe som kan levere lufttrykk til en sylinder. Hva slags sylinder? En sylinder i motoren, eller en hydraulisk sylinder? Hva slags speedometer har du? Digital, manuelt med wire? Lenke til kommentar
MercedesW124 Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Det er en luftsylinder som er koblet på mekanisk gass-stag. Er utgang for elektronisk hastighetssignal bak speedometeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå