Larzen_91 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Det finnes da nok av folk som hater seg selv nok til å ta eget liv i sine mørkeste stunder, dessverre.Men gi dem håp om et bedre liv, og de kommer straks på andre tanker. Det vitner ikke om hat til eget liv? Heller er det vel misnøye med det livet de lever. Kanskje er det fysiske eller emosjonelle smerter som er vanskelig å holde ut. Men selv det er til å holde ut om det er håp om lindring. Tro meg, det er ikke like lett som å skru på en bryter. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Moderatormelding Tråden er ryddet for en god rekke med usakligheter. Minner om reglene for kategorien, og anmoder alle om å holde diskusjonen på et litt høyere nivå enn barnehage. 1 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 1 bud er nokk. Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil. – Kardemommeloven 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg holder meg til: gjøre hva jeg vil. Kardemommeloven, snakker vi barnehage igjen nå.. Vokse folk er vi vel? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg holder meg til: gjøre hva jeg vil. Kardemommeloven, snakker vi barnehage igjen nå.. Vokse folk er vi vel? Tja, hvis din filosofi skulle gjeldt for alle, i hvert fall slik du har skrevet den, så kommer det problemer der folks vilje er i konflikt. Noe som skjer til stadighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå