DaRe_deVIl Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Noen som har erfaringer med Qtec transparent Da mener jeg i prakisis, åssen det er å bygge i osv.. ikke utseende osv Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jepp jeg har det kabinettet der jeg! IKKE kjøp det...det er altfor tynt..rister som f**n ...alltså et DÅRLIG kjøp Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Hmmm, hadde vært kjekt med flere erfaringer Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Qtec pleie som regel å vere noke dritt. PSU'ane som står i kabinetta er og dårlige. Trur det er 3. gangen eg seier det... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Qtec pleie som regel å vere noke dritt. PSU'ane som står i kabinetta er og dårlige. Trur det er 3. gangen eg seier det... det er uten psu, Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 som sakt ville ikke jeg "anbefalt" dette kabinettet...men har du liten penger som meg ...så er det jo en mulighet da ..... Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har du lite penege og vill ha et stål kabbi kjøp heller dette Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg hadde det kabinettet jeg også, det er VELDIG tynt. M.a.o det rister når viftene står på har derfor byttet til AOpen HQ08 som jeg regner med å få på døren i morra (gleder meg som en unge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå