Jazo Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hei, Jeg lurte på om noen har fått til å styre lys med Homeseer og RFXCOM Pulg-Ins? Jeg har fått lagt bryter i Homeseer, ser at den endre fra OFF til ON når jeg trykker på bryter, men når jeg trykker på ON og OFF i Homeseer skjer det ingenting men lysene. Noen Vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Har du lært opp Nexa-bryteren med koden på devicen i HomeSeer? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg har fått lagt bryter i Homeseer, ser at den endre fra OFF til ON når jeg trykker på bryter Hvilken bryter snakker du om her, og nøyaktig hva er det som endrer seg? Nexa har ikke tilbakemelding, derfor jeg spørr.. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Du må i hvert fall programmere hver enkelt kontakt/plugin-modul, det nytter ikke å ta inn en allerede programmert bryter/fjernkontroll i HomeSeer og så få homeseer til å sende dette signalet ut igjen. Dette har jeg forsøkt selv, det eneste du får til er som du skriver å få registrert status fra bryteren. Hver nexa-modul kan vel ha tre styresignaler, jeg har paret mine med HomeSeer, veggbryter og fjernkontroll. Litt mye styr, men det fungerer. Du kan jo alltids beholde bryter-signalet i HomeSeer som en status på veggbryter, men du vil ikke kunne styre denne enheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå