gurk Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei. Jeg har tenkt å skaffe meg ny stasjonær PC, men må holde et stramt budsjett. Håper dere kan hjelpe meg å finne de beste kjøpene, evt. gi meg antydninger om hva jeg bør forvente å få innenfor mitt budsjett. Anbefal gjerne forhandler/kjede. Her er svarene på standardspørsmålene: Hva skal PC-en brukes til? - Internett, lyd- og billedbehandling (eks. se DVD-filmer, musikkredigering) - Vanlig "kontorbruk", dvs. tekstbehandling etc. - Er ingen spillfreak Er det deler du vet du ikke trenger? - Trenger ikke skjerm, tastatur, skriver el. andre eksternalia Prisantydning - Mellom fem og seks tusen NOK Skal maskinen overklokkes - Tror ikke det. Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? - Vet ikke / ikke av vesentlig betydning Evt. andre spesielle preferanser - Bra skjerm- og lydkort - Helst DVD-RW - Gode muligheter for oppgradering - Driftssikker Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvis du leser litt tidligare poster i denne kategorien så finner du sikkert en Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 søk etter min post: "Pc i 6-9000 klassen" Den kan du lett gjøre billigere, ved feks. å tolerere et høyere støynivå og/eller gjøre den litt tregere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå