AfterGlow Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 «Omnideck 6» skal gjøre VR-opplevelsen komplett.Denne lar deg gå rundt i VR-verdenen med Oculus Rift Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Kult.Ser dere drar paralleller til Virtuix Omni, men de to store og viktige forskjellene mellom Omni og Omnideck 6 (for min del) er:1) Jeg har råd til en av dem2) Jeg har plass til en av dem Endret 21. november 2014 av Leftie 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 har vært gjort før: Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 har vært gjort før: Ja, ved bruk av det samme utstyret som det her snakkes om. Det nevnes 2 minutter ut i videoen at de kontakta et svenskt firma som het MSE. Det er altså nå Omnifinity. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Prøvde noe som skulle gjøre dette på 90-tallet. VR-briller i en liten boks oppå en stor roterende ball, som prøvde å holde personen i boksen på toppen stillestående. Boksen i seg selv hindret deg i å ramle ned dersom ballen ikke roterte riktig. Tror det var en teknomesse på Sjølyst. Endret 21. november 2014 av bolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå